جهاددانشگاهی مولود مبارک انقلاب است
کد خبر: 3914787
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
کریمی‌تبار گفت:

جهاددانشگاهی مولود مبارک انقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام اظهار کرد: جهاددانشگاهی عملکرد تاثیرگذاری برای دانشجویان، دانش‌آموختگان و افراد جویای مهارت دارد و بازخورد فعالیت‌ها و آموزش‌های این نهاد در جامعه پشتوانه‌ای مستحکم برای ورود به حرفه‌های نوین است.

جهاددانشگاهی مولود مبارک انقلاب است
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام، پانزدهم مردادماه، در دیدار رئیس و جمعی از اعضای جهاددانشگاهی واحد استان ایلام با بیان اینکه جهاددانشگاهی در انجام کارهای بر زمین مانده موفق عمل کرده است، گفت: فعالیت‌های امیدآفرین این نهاد قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه عملکرد جهاد دانشگاهی الگوی عملی مقابله با تحریف دشمنان است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با تیزبینی کامل فرمودند «اگر جریان تحریف شکست بخورد قطعا جریان تحریم شکست خواهد خورد» و جهاددانشگاهی و دیگر نهادهای انقلابی و دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در این زمینه دارند.
کریمی‌تبار با تاکید بر اینکه نقش امیدآفرینی جهاددانشگاهی قابل تقدیر است، تصریح کرد: پژوهشگاه رویان یکی از موفقیت‌های بزرگ جهاددانشگاهی است که امیدواریم مردم استان ایلام نیز با ایجاد مرکز درمان ناباروری از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.
امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه جهاددانشگاهی در انجام کارهای بر زمین مانده موفق عمل کرده است، گفت: خوشبختانه این نهاد درطرح  الگوی نوین مشاغل خانگی توانسته است به خوبی روی مشکلات و موانع موجود دست بگذارد و راهکار عملیاتی ارائه دهد.
کریمی‌تبار، دلیل وجود بیکاری را در استان فرهنگ کار و بعد از آن مشکلات اقتصادی عنوان کرد و گفت: امیدواریم نهادهای علمی بیش از پیش در این زمینه به رسالت خود عمل کنند.
در این دیدار سیدغلامرضا حسینی، عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رئیس واحد استان ایلام، گزارشی از فعالیت‌های این نهاد در استان را ارائه کرد.
انتهای پیام
captcha