راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی اطعام غدیر «به توان میلیون» در کرمان
کد خبر: 3914826
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی اطعام غدیر «به توان میلیون» در کرمان

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کرمان از راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی «به توان میلیون» با رویکرد اطعام غدیر در استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان، مهران شیخی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان امروز چهارشنبه، 15 مردادماه با تبریک دهه امامت و کرامت اظهار کرد: به‌مناسبت یوم‌الله غدیر خم، تشکل دانش‌آموزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان کرمان پویش دانش‌آموزی به توان میلیون با رویکرد اطعام در غدیر را راه‌اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه این پویش در دو قسمت اطعام غدیر و کاروان شادی غدیر برگزار می‌شود، افزود: پویش دانش‌آموزی به توان میلیون با نگاه ایجاد فضای همدلی و مهربانی و کمک مؤمنانه در استان برگزار می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کرمان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در این طرح به جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه اقدام می‌کنند، بیان کرد: اجرای گروه سرود در سطح شهرستان‌های استان و راه‌اندازی کاروان شادی به‌مناسبت عید غدیر از دیگر برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه در روز عید غدیر خم اطعام غدیر انجام می‌شود، تصریح کرد: غذا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا طبخ شده و میان محرومان با رعایت کرامت ایشان پخش می‌شود.

شیخی با بیان اینکه امکان شرکت در این پویش برای همه وجود دارد افزود: با شماره‌گیری *880# امکان مشارکت همه در پویش اطعام غدیر فراهم است.

انتهای پیام
captcha