مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3914907
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه در کردستان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: پیرو تأکیدات اخیر مقام معظم رهبری مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت دهه امامت و ولایت در کردستان آغاز می‌شود.

برگزاری مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه در کُردستان

سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مرحله جدید کمک مومنانه به مناسبت دهه امامت و ولایت، از عید قربان تا عید غدیر خم با محوریت سپاه بیت المقدس کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: با تجربه کسب شده از مرحله اول کمک‌های مؤمنانه اقدامات خوبی در خصوص شناسایی افراد آسیب دیده از کرونا در این مرحله صورت گرفته است تا کمک‌ها به شکل صحیح توزیع شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: تنوع کمک‌ها در مرحله دوم بالاتر خواهد رفت و سبدهای معیشتی شامل 10 کیلو برنج، دو قوطی روغن، دو قوطی رُب گوجه فرنگی، دو بسته ماکارونی، عدس و نخود و ... است.

وی با بیان اینکه افراد خیر می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های بسیج محلات تحویل دهند، اعلام کرد: ملاک ما این است خانواده نیازمندی بدون کمک نماند و این موضوع را بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب پیش خواهیم برد و از ظرفیت تمام خیرین در این رزمایش استفاده خواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در پایان تأکید کرد: همه ما درهرسنگری باید سرباز ولایت باشیم و درراستای اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری گام برداریم تا هر روز شاهد اعتلا و توسعه همه جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام
captcha