امنیت روانی جامعه، حاصل رفتار تخصصی خبرنگاران است
کد خبر: 3915172
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶

امنیت روانی جامعه، حاصل رفتار تخصصی خبرنگاران است

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: رفتار تخصصی و اخلاق حرفه‌ای خبرنگاران استان باعث ایجاد امنیت روانی قابل توجهی در استان شده است.

امنیت روانی جامعه، حاصل رفتار تخصصی خبرنگاران استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مجید شجاع، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی، امروز ۱۶ مرداد در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه انتظامی خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: برای همراهی خبرنگاران در حوزه‌های مختلف انتظامی استان هیچ‌گونه محدودیتی نداریم و تلاش می‌کنیم بر این ارتباط افزوده شود.

وی افزود: خبرنگاران پیاده‌ نظام حفاظت از جبهه فرهنگی هستند که در تحقق بیانات مقام معظم رهبری و انتشار امید به جامعه نقش اساسی و مهمی دارند.

شجاع ادامه داد: مردم خراسان جنوبی همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند و این همراهی و فرمانبرداری در حوزه‌های مختلف خود را نشان داده است.

وی افزود: آمار پایین میزان سرقت در خراسان جنوبی، نشان دهنده رعایت برخی از الزاماتی است که خبرنگاران در جامعه انعکاس می‌دهند و رعایت آن از طرف جامعه، کاهش جرم و جنایت در این حوزه را به دنبال داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با تاکید بر تقویت تعاملات و همراهی رسانه‌ها، خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی، کمترین میزان مشمول غائب را دارد و علت این امر فرمانبرداری و همراهی مردم استان با نظام است که اطلاع‌رسانی شفاف تقویت‌کننده این امر است.

انتهای پیام
captcha