توزیع ۵ هزار پرس غذا و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سیرجان
کد خبر: 3915502
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

توزیع ۵ هزار پرس غذا و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سیرجان

با حمایت و همت خیران سیرجانی به‌مناسبت عید غدیر ۵ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان حاشیه شهر و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از دفتر امام جمعه سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان از اجرای طرح کمک به نیازمندان در راستای پویش عید همدلی و کمک مؤمنانه خبر داد و گفت: با حمایت و همت خیران سیرجانی به‌مناسبت عید غدیر 5 هزار پرس غذای گرم و بیش از 200 بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان حاشیه شهر و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

وی افزود: در ایام محرم و صفر نیز هیئت‌های حسینی در شهرستان با ادامه این پویش، نذورات مردمی را برای کمک به افراد آسیب‌دیده از کرونا و دیگر افراد نیازمند جامعه اختصاص خواهند داد.

حسینی به‌مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم، از این واقعه به‌عنوان ارزشمند‌ترین خاستگاه جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: مفهوم واقعی غدیر باید شاکله همه فعالیت‌های دینی، مذهبی و فرهنگی قرار گیرد.

امام جمعه سیرجان بر ضرورت احیای صحیح فرهنگ غدیر در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: معرفی پیام غدیر باید رویکرد همه مبلغان دینی در مناطق شهری و روستایی باشد. معرفت‌شناسی امام و درک غدیر از جمله وظایف امت اسلامی در برابر واقعه غدیر است و عدم درک صحیح از واقعه غدیر موجب ایجاد انحرافات در جامعه اسلامی می‌شود.

انتهای پیام
captcha