ثبت‌نام دوره‌های مجازی زبان انگلیسی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی تا ۲۳ مرداد ادامه دارد
کد خبر: 3915791
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

ثبت‌نام دوره‌های مجازی زبان انگلیسی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی تا ۲۳ مرداد ادامه دارد

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی گفت: ثبت‌نام دوره‌های مجازی زبان انگلیسی و سایر زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی استان تا ۲۳ مرداد ادامه دارد.

ثبت‌نام دوره‌های مجازی زبان انگلیسی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی تا ۲۳ مرداد ادامه داردبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، به‌نقل از روابط‌عمومی جهاد دانشگاهی استان، سیدجعفر ایرانی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی گفت: با شیوع ویروس کرونا در انتهای سال گذشته آموزش‌های جهاد دانشگاهی نه تنها تعطیل نشد، بلکه ابعاد جدیدی به خود گرفت و توسعه پیدا کرد در این راستا با راه‌اندازی شبکه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی و فراهم‌سازی بسترهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ارائه آموزش‌های مجازی جلوه نو و جدیدی از مدیریت و تلاش جهادی جهادگران دانشگاهی به خود گرفت .

وی افزود: جهاد دانشگاهی افتخار دارد اولین و به روزترین سامانه ارائه آموزش‌های آنلاین و مجازی بومی را راه‌اندازی کرده و علاوه بر اینکه فراگیران خود را تحت پوشش قرارداده است زمینه را برای بهره‌مندی سایر موسسات آموزش عالی و متقاضی فراهم ساخته و نیز آموزش‌های بنیادین و عملی خود را به دل روستاها و تمام  شهرهای مختلف استان گسترش دهد و محدودیت‌های زمانی و مکانی ارائه آموزش‌ها را در نوردد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ثبت‌نام دوره‌های مجازی زبان انگلیسی و سایر زبان‌های خارجی تا ۲۳ مرداد ادامه دارد، عنوان کرد: فراگیران و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت http://jdrooyesh.ir/rooyesh در دوره‌های مختلف زبان‌های خارجه ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی و در راستای حمایت از فراگیران محترم و مسئولیت اجتماعی این نهاد شهریه این ترم با ۲۸ درصد تخفیف برای تمامی فراگیران اعمال خواهد شد که در نوع خود کم‌نظیر است.

ایرانی گفت: این سامانه در ترم بهار با استقبال بسیار مناسب فراگیران و اولیا روبه‌رو شد به گونه‌ای که بالغ بر سه هزار نفر از فراگیران در این سامانه محتواهای آموزشی را دریافت داشته‌اند .

وی اظهار کرد: یکی دیگر از ظرفیت‌هایی که کرونا و شیوع این بیماری برای آموزش و توسعه فعالیت‌های آموزشی ایجاد کرد تولید محتواهای آموزشی فاخر بود که جهاد دانشگاهی توانست برای این کار با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد ریالی  تاکنون ۳۳ مجموعه فاخر در زمینه زبان‌های خارجه محتوای مفید و ارزنده تولید و عرضه کند.

ایرانی افزود: جهاد دانشگاهی تمام دانش و توان متخصصین خود را برای ارائه بهترین و متنوع‌ترین آموزش‌ها در بستر اینترنت را به کار بسته و تلاش دارد تا رضایت فراگیران و اولیای محترم در حد بالایی فراهم شود و تمامی شهروندان تک تک شهرستان‌های استان می‌توانند در دوره‌های این نهاد ثبت نام کنند.

وی اظهار کرد: این نهاد علاوه بر دوره‌های زبان انگلیسی در سایر دوره‌های نسخه پیچی و کمک‌های اولیه، تزریقات، بورس، مهارت‌آفرینی و پودمان‌های بین رشته‌ای، کشاورزی و کارآفرینی ارایه خدمت می‌کند.

 

انتهای پیام
captcha