توزیع غذای گرم و گوشت نذری در رفسنجان
کد خبر: 3915914
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

توزیع غذای گرم و گوشت نذری در رفسنجان

مدیرعامل خیریه کوثر رفسنجان از توزیع غذای گرم و گوشت نذری در طول سال و به‌ویژه در ایام محرم به نیازمندان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محسن اسماعیلی، مدیرعامل خیریه کوثر رفسنجان عصر دیروز دوشنبه، 20 مردادماه در مراسم افتتاح خیریه کوثر شعبه کشکوئیه گفت: خیریه کوثر از سال 90 در رفسنجان تأسیس شده و هدف اصلی آن تأمین جهیزیه بوده و تا امروز نزدیک به 900 مورد جهیزیه به ارزش 2 میلیارد و 800 میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا کرده است.

وی افزود: مبالغی به‌عنوان کمک به نیازمندان واقعی اهدا شده و 2 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل صندوق خیریه به نیازمندان واقعی شهرستان وام بدون سود اعطا شده است.

مدیرعامل خیریه کوثر رفسنجان با بیان اینکه خیران حمایت خیلی خوبی انجام دادند که قدردانی ویژه از مسئولان و خیران داریم که همیشه ما را حمایت کردند، بیان کرد: هدف خیریه کوثر رقابت نیست، با وجود 21 خیریه در سطح شهرستان رفسنجان خیریه‌های فعال با هم همکاری می‌کنند و در یک سایت تمام نیازمندانی که به خیریه‌ها مراجعه می‌کنند نام‌شان ثبت می‌شود که برای ارائه خدمات از موازی‌کاری جلوگیری شود.

اسماعیلی تصریح کرد: در کشکوئیه نیز این برنامه اجرا می‌شود و با خیریه آبشار عاطفه‌ها که در این منطقه شعبه دارد، همکاری داریم که موازی‌کاری نشود تا خدمات متنوع بدهیم. در کشکوئیه نزدیک به 50 خانواده تحت پوشش داریم و حداقل اقلام اصلی جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و لوازم دیگر را به آن‌ها اهدا کردیم و همواره سعی کردیم گرهی از کار نیازمندان با حفظ کرامت کامل خانواده‌ها باز کنیم که به لطف خدا و با توجه به رضایت مردم تا اینجا موفق بودیم.

مدیرعامل خیریه کوثر رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش، گفت: دلیل اینکه در کشکوئیه شعبه دائر کردیم این است که هم جذب خیران برای کمک‌رسانی بهتر شود و دیگر اینکه سختی مسافت از پیش پای نیازمندان برداشته شود که هم مسیر طولانی و پرخطر است هم خانواده‌ها واقعاً توان پرداخت کرایه رفت و برگشت را ندارند؛ لذا با تشکیل این شعبه در همین جا پرونده تشکیل و رسیدگی می‌شود. اعطای وام نیز در کشکوئیه انجام می‌شود و نیازمندان واقعی می‌توانند از وام بدون سود خیریه بهره‌مند شود.

اسماعیلی تصریح کرد: خیریه کوثر بدون تحقیق، یک ریال کمک به هیچ‌کس کمک نمی‌کند بلکه با گروه تحقیق بسیار قوی که داریم با حفظ آبروی خانواده کار تحقیقات انجام و بر اساس نیاز خانواده کمک‌ها انجام می‌شود.

مدیرعامل خیریه کوثر رفسنجان در پایان از توزیع غذای گرم و گوشت نذری در طول سال و به‌ویژه در ایام محرم به نیازمندان خبر داد.

انتهای پیام
captcha