آغاز مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3916126
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

آغاز مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: مرحله دوم رزمایش ایران همدل با عنوان «اطعام حسینی» در این استان از عید غدیر خم آغاز شد.

آغاز مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد استان، روز گذشته، 21 مردادماه از آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل از عید غدیر خم در استان خبر داد و افزود: مرحله دوم این رزمایش با عنوان «اطعام حسینی» تا پایان ماه صفر برای اطعام نیازمندان ادامه دارد.

وی ضمن تقدیر از مشارکت و همراهی مردم خیر و نوع‌دوست کهگیلویه و بویراحمد در مرحله نخست رزمایش ایران همدل، تصریح کرد: در مرحله نخست این رزمایش در ماه مبارک رمضان، در استان ۱۸ آشپزخانه مهدوی ایجاد شد و در مجموع بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان، بین خانواده‌های مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش ایران همدل نیز غذای گرم و همچنین بسته‌های غذای خشک بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان امسال، مردم خیر کهگیلویه و بویراحمد بیش از سه میلیارد تومان در قالب رزمایش ایران همدل به نیازمندان کمک کردند و ۳۳۵۳۹ بسته غذای خشک با اعتبار هفت میلیارد تومان به نیازمندان اهدا شد.

مبشری تأکید کرد: مرحله دوم رزمایش ایران همدل با عنوان «اطعام حسینی» با بهره‌مندی از ظرفیت دهه ولایت و امامت و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین در ماه‌های محرم و صفر و مشارکت هیئت‌های مذهبی و خیران و نیکوکاران و هدایت نذورات و کمک‌های مردمی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری این نهاد در سراسر کهگیلویه و بویراحمد، آماده دریافت نذورات نقدی و غیرنقدی خیران در ماه‌های محرم و صفر است، بیان کرد: همچنین نیکوکاران می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* و یا به شماره کارت‌ بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۵۳۱ پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد یادآور شد: از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در طرح اطعام حسینی همچون گذشته یاریگر نیازمندان باشند.

انتهای پیام
captcha