جشنواره فرهنگی، هنری علوی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 3916353
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴

جشنواره فرهنگی، هنری علوی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: جشنواره فرهنگی، هنری علوی با هدف آشنایی با سیره امام علی(ع) و آشنایی با دریای بیکران معارف والای غدیر در مدارس استان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری علوی در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، فرشید جعفری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی امروز 23 مرداد اظهار کرد: جشنواره فرهنگی، هنری علوی با هدف آشنایی با سیره امام علی(ع) و آشنایی با دریای بیکران معارف والای غدیر در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم بعلاوه فرهنگیان علاقمند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی، هنری علوی در فضای مجازی و به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام به کانال جشنواره در شبکه شاد به نشانیhttps://shadlink.medu.ir/fhalaviمراجعه کنند.

جعفری اظهار کرد: این جشنواره در 12 رشته کتابخوانی، کتابسازی، خط تحریری، خوشنویسی، شعر، داستان، نقاشی، نقاشی خط، فیلم کوتاه، پوستر، نامه ای به پدرم و مقاله نویسی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهلت سه ماهه ارسال آثار، بیان کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان فرهیخته استان می‌توانند آثار خود را از 18 مراد ماه لغایت 12 آبان سال جاری در کانال مربوطه بارگذاری کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی بیان کرد: مرحله نهایی و جمع‌بندی آثار این جشنواره چهارم آذرماه؛ همزمان با ولادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام حسن عسکری(ع) و  به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

جعفری از برگزاری جشنواره مهتاب در نور با هدف ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در تمامی مدارس استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تمامی دانش‌آموزان و فرهنگیان استان می‌توانند تا پایان شهریور ماه آثار خود را در کانال شبکه شاد به آدرس،@mahtabdarnoor  بارگذاری کنند.

وی یادآور شد: این جشنواره نیز در هشت رشته کتابخوانی، قصه گویی، عکاسی، دلنوشته، پوستر، طراحی لباس، تولید پادکست و خاطره‌نویسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha