دومین مسابقات قرآن خانواده کارکنان وزارت بهداشت برگزار می‌شود
کد خبر: 3919131
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
محمدمهدی بحرالعلوم:

دومین مسابقات قرآن خانواده کارکنان وزارت بهداشت برگزار می‌شود

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن ویژه خانواده کارکنان این وزارتخانه خبر داد و گفت: این مسابقات به صورت مجازی در آبان‌ماه برگزار می‌شود.

محمدمهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت

محمدمهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان وزارت بهداشت گفت: ثبت‌نام از عید غدیر خم در quran.behdasht.gov.ir آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی افزود: این مسابقات ویژه کارکنان ستادی وزارت بهداشت و برای فرزندان کارکنان و همسران آنها طراحی شده است. مخاطبان می‌توانند با توجه به گروه‌های سنی تعریف شده، در هر کدام از رشته‌های مربوط به بخش‌های آوایی، معارفی، هنری، تیمی و ادبی شرکت کنند.

بحرالعلوم به طراحی مسابقه تیمی خانوادگی اشاره و تصریح کرد: اعضای خانواده کارکنان وزارت بهداشت در قالب یک تیم، که مشتمل بر رشته‌های مختلف است، به رقابت با خانواده سایر کارکنان می‌پردازند.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت به برگزاری این مسابقات به صورت مجازی پرداخت و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و متأثر شدن بسیاری از رویدادها، لذا مسابقات به صورت غیرحضوری طی آبان‌ سال جاری برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، بخش آوایی شامل رشته‌های حفظ یک جزء، سه جزء (بزرگ‌سالان)، حفظ ۲۵ سوره انتهایی قرآن کریم به همراه سوره حمد و ۱۵ سوره انتهایی قرآن به همراه سوره حمد (فرزندان کارکنان)، بخش معارفی در دو رشته مهدویت و شرحی بر نهج‌البلاغه، بخش هنری در رشته نقاشی با موضوع ایثار و فداکاری در شرایط کرونا (فرزندان کارکنان)، بخش تیمی با مشارکت سه عضو از خانواده کارکنان در سه رشته حفظ جزء ۳۰ قرآن، ترتیل و مفاهیم و بخش ادبی در رشته‌های شعر کلاسیک، شعر نو و داستان‌نویسی با موضوع واقعه غدیر خم و شعر با موضوع ایثار و ازخودگذشتگی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha