برگزاری مسابقه مجازی «نوحه خوانی لری» در یاسوج
کد خبر: 3920189
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

برگزاری مسابقه مجازی «نوحه خوانی لری» در یاسوج

مدیر روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مسابقه استانی نوحه خوانی لری به مناسبت ماه محرم و ایام عاشوا در یاسوج خبر داد.

برگزاری مسابقه مجازی «نوحه خوانی لری» در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، مصطفی فرخیانی، مدیر روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: این مسابقه ویژه استان کهگیلویه وبویراحمد است که با هدف حفظ و پاسداشت نوحه‌های لری و شناسایی نسل جدید نوحه‌خوانان برگزار می‌شود.
وی افزود: علاقمندان می‌توانند سه دقیقه از فیلم نوحه خوانی لری خود را درقالب فیلم از طریق واتساپ به شماره09025398121 ارسال کنند.
مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان اضافه کرد: فراخوان این مسابقه از یکم شهریورماه منتشر شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند تا 20 شهریورماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
فرخیانی بیان کرد: به 5 نفر از برگزیدگان در این مسابقه هر کدام جوایز 5 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به برنامه‌های حوزه هنری در ماه محرم، ابراز کرد: مسابقه استانی عکس هرخانه یک حسینیه، تولید و انتشار 10 کلیپ شعر خوانی، انتشار فیلم‌های تولیدی حوزه هنری با موضوع عاشورا در فضای مجازی، اجرای تعزیه به صورت پخش زنده ازطریق اینستاگرام،تولید و انتشار 20 عکس نوشته و همچنین برگزاری ورکشاپ تولید پوسترهای عاشورایی با تولید 20اثر و برگزاری نمایشگاه مجازی از این آثار و پخش پوسترهای عاشورایی از طریق تلویزیون شهری ازجمله برنامه‌هایی بودند که تاکنون حوزه هنری استان درماه محرم، در راستای پویش هرخانه یک حسینیه و به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha