زمان قطعی مجمع عمومی اتحادیه قرآنی یزد اعلام شد
کد خبر: 3920288
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

زمان قطعی مجمع عمومی اتحادیه قرآنی یزد اعلام شد

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد از برگزاری مجمع عمومی عادی این اتحادیه جمعه آینده، 21 شهریورماه خبر داد.

محمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این خبر گفت: مجمع عمومی عادی اتحادیه، جمعه آینده، 21 شهریورماه، به صورت غیر متمرکز در دفتر اتحادیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دستور کار این مجمع اظهار کرد: تصویب ترازنامه مالی اتحادیه سال 98 و رأی‌گیری اعضای هیئت مدیره و بازرسی برای دومین دوره اتحادیه مدغم استانی، از جمله مواردیست که طی این مجمع به آن پرداخته خواهد شد.

شایق با اشاره به شرایط کرونایی استان تصریح کرد: طبق استعلام ستاد مقابله با کرونای استان، تجمع بالای 15 نفر ممنوع است، بنابر این تصمیم بر این شد این جلسه به صورت غیر متمرکز از ساعت 8 تا 12 برگزار شود.

وی ادامه داد: بر این اساس هر کدام از اعضایی که حق رأی دارند، طی بازه زمانی 5 تا 10 دقیقه در دفتر اتحادیه حضور خواهند داشت و طی آن گزارش بازرسی و تراز مالی سال 98 را مطالعه می‌کنند و در صورت تأیید آن را امضا خواهند کرد و سپس رأی خود را برای انتخاب اعضای هیئت بازرسی و مدیره به صندوق خواهند انداخت.

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد با تأکید بر اینکه 82 مؤسسه، عضو اتحادیه هستند و حق رأی دارند، اظهار کرد: 12 نفر کاندید هیئت مدیره و پنج نفر، کاندید هیئت بازرسی شدند که از این تعداد، پنج نفر به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و دو نفر به عنوان عضو علی‌البدل هیئت مدیره و سه نفر به عنوان عضو اصلی هیئت بازرسی و دو نفر به عنوان عضو علی‌البدل هیئت بازرسی انتخاب خواهند شد.

وی درباره تبلیغات انتخابات گفت: کاندیداها از پنجشنبه این هفته، 13 شهریورماه تا 24 ساعت پیش از روز تشکیل مجمع، امکان تبلیغ عمومی در کانال‌ها و گروه‌های پیام‌رسان‌ها را دارند.

شایق بیان کرد: مقرر شد از مسن‌ترین اعضا به عنوان رئیس مجمع و یکی از ناظران انتخاب شود و همچنین منشی و ناظر دوم از کم‌سن‌ترین فرد عضو خواهد بود. 

انتهای پیام
captcha