به گزارش ایکنا از لرستان، یادواره زهرا شیرویه، نخستین شهیده راه سلامت استان لرستان امروز پنجشنبه، سیزدهم شهریورماه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، امام جمعه بروجرد، فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان و جمعی از مسئولان استانی و کادر درمان شبکه بهداشت بروجرد برگزار شد.
در این مراسم که با حضور خانواده نخستین شهید راه سلامت لرستان برگزار شد از تمبر یادبود و سردیس نخستین شهیده راه سلامت استان لرستان رونمایی شد.
بر اساس این گزارش سردیس شهیده راه سلامت استان لرستان در بیمارستان آیتالله بروجردی شهرستان بروجرد نصب خواهد شد. این در حالیاست که زهرا شیرویه مسئول بخش بیماران کرونایی بیمارستان آیتالله بروجردی شهرستان بروجرد بود که پس از ماهها مجاهدت و تلاش برای کاهش آلام بیماران کرونایی خود به این ویروس منحوس مبتلا و جان خود را از دست داد.
انتهای پیام