نمایشگاه عکس حضور روحانیان استان گلستان در دفاع مقدس تحت عنوان «از حجره تا جبهه» تا 27 شهریورماه آماده بازدید علاقهمندان است. 
محمود خواجهنژاد، مدیر حوزه هنری استان گلستان در گفتوگو با ایکنا از گلستان، بیان کرد: بهمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نمایشگاه عکس حضور روحانیان استان در دفاع مقدس تحت عنوان «از حجره تا جبهه» در نگارخانه سوره حوزه هنری استان با حضور حججالاسلام کیائی، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان و منصوری، امام جمعه شهرستان بندرترکمن و دیگر مسئولان استانی افتتاح شد.
وی گفت: توقع و تصور اصلی ما این است که باید نمایشگاههای متعددی در مورد محرم و دفاع مقدس برگزار شود و از آثار جدید هنرمندان استفاده کنیم.
مدیر حوزه هنری بیان کرد: هدف اصلی ما از برپایی این نمایشگاه دیده شدن آثار و ترویج فرهنگ اسلامی از طریق هنر است که از رسالتهای حوزه هنری است.
یادآور میشود، این نمایشگاه از 18 شهریورماه برپا شده و تا 27 شهریورماه در نگارخانه حوزه هنری استان گلستان بهمنظور بازدید علاقهمندان برپاست.
انتهای پیام