مؤسسه معراج مجری برگزاری دوره تخصصی حفظ قرآن
کد خبر: 3922423
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳

مؤسسه معراج مجری برگزاری دوره تخصصی حفظ قرآن

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج شهرستان بجنورد، دوره مجازی تخصصی حفظ قرآن کریم را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج در شهرستان بجنورد، به دنبال شیوع کرونا برخی از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی خود را در فضای مجازی برگزار کرد.

این مؤسسه، بیش از شروع این بیماری، مجموعه دوره‌های آموزش علوم قرآنی را در زمینه حفظ، تجوید، روخوانی، مفاهیم و نهج‌البلاغه برگزار می‌کرد که از استقبال بسیار خوبی همراه بود.

به منظور ادامه فعالیت‌های آموزشی، مؤسسه معراج، اقدام به برگزاری دوره آموزش تخصصی حفظ قرآن کریم ویژه بانوان برای ترم پاییز کرده است.

این دوره آموزشی توسط یکی از مربیان مجرب(حافظ کل قرآن) به صورت غیر حضوری از ابتدای مهرماه در نظر گرفته شده است. شرکت‌کنندگان پس از گذراندن جلسات این دوره و دریافت حد نصاب نمره در آزمون، گواهی‌نامه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی دریافت خواهند کرد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09158845807 تماس گرفته و ثبت‌نام خود را کامل کنند. همچنین این مرکز برای افرادی که تمایل به حفظ و مرور از جزء ششم قرآن کریم را دارند، برنامه ویژه‌ای طراحی کرده است.

بنابر این گزارش، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج در استان خراسان شمالی، شهرستان بجنورد، میدان کارگر، خیابان چمران، چمران ۴۰، نبش کوچه شهیدرضا شریفی واقع شده است.

انتهای پیام
captcha