انعقاد ۷۳ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل
کد خبر: 3923064
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

انعقاد ۷۳ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ضمن تاکید بر رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری، از افزایش انعقاد قرارداد واگذاری زمین با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

انعقاد ۷۳ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ۲۵ شهریورماه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۷۳ قرارداد واگذاری زمین با مساحت بیش از ۲۶ هکتار با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، با اشاره به طرح‌های صنعتی در دست اقدام در شهرک‌های صنعتی استان گفت: این افزایش واگذاری‌ها نشان از افزایش میل به سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان دارد که نوید بخش شکوفایی صنعت و افزایش اشتغال استان را در پی خواهد داشت.
اهلی با اشاره به زیرساخت‌های تامین شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خاطر نشان کرد: هدف اصلی از ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری است که با استمرار آن، زمینه برای حضور سرمایه گذاران در استان تسهیل خواهد شد.
وی ادامه داد: تلاش می‌شود با تامین زمین مناسب و تکمیل زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی، سرمایه گذاری‌ها در استان افزایش یابد و این شرکت از تمام توان خود در جهت تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha