از برگزاری جشنواره رسانه‌ای تا 4 هزار ویژه‌برنامه دفاع مقدس در خوزستان
کد خبر: 3923422
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

از برگزاری جشنواره رسانه‌ای تا 4 هزار ویژه‌برنامه دفاع مقدس در خوزستان

نخستین جشنواره رسانه‌ای دفاع مقدس با عنوان «قلم مقدس» به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوی سازمان بسیج رسانه خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، نخستین جشنواره رسانه‌ای دفاع مقدس با عنوان «قلم مقدس» به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوی سازمان بسیج رسانه خوزستان با محورهای هشت سال دفاع مقدس، ایثار و شهادت، جهاد و جانباز، شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت، و معنویت و نگاه عاشورایی در دفاع مقدس برگزار می‌شود.
از برگزاری جشنواره رسانه‌ای تا 4 هزار ویژه‌برنامه دفاع مقدس در خوزستان

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 10 مهرماه در قالب خبر، گزارش، گفت‌و‌گو، مقاله، یادداشت و سرمقاله، روایت‌های مستند، تیتر و عکس همراه با مشخصات فردی به‌صورت pdf از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره 09385188185 و یا به دبیرخانه جشنواره به نشانی اهواز، 24 متری باغ معین، خیابان شهید رستگاری، خیابان شهید عطاری، کوچه شهید محمد، سازمان بسیج رسانه خوزستان ارسال کنند.


رونمایی از پوستر «قلم مقدس»


در نشست خبری چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اصحاب رسانه که صبح امروز، 26 شهریورماه با حضور سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش در مرکز صدا و سیمای خوزستان برگزار شد از پوستر نخستین جشنواره رسانه‌ای دفاع مقدس «قلم مقدس» رونمایی شد.

سردار حسن شاهوارپور در این نشست اظهار کرد: ملت ایران در زمان دفاع مقدس، با وجود شرایط بسیار سخت توانستند از این دشواری، پیروزمندانه عبور کنند و یک وجب از خاک را به دشمن ندادند.

وی با بیان اینکه در این هفته، برنامه‌های متعددی توسط ارتش و سپاه اجرا خواهد شد، افزود: از اصحاب رسانه نیز تشکر می‌کنم که دغدغه‌های مردم را منتقل می‌کنند و به نوعی جهاد می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس به‌صورت مشترک بین نیروهای مسلح اجرا می‌شود و بخشی از برنامه‌ها را به‌صورت مجزا دنبال می‌کنیم. در مجموعه بسیج با توجه به گستره پایگاه‌های متعدد، چهار هزار برنامه تدارک و تدوین شده است.
از برگزاری جشنواره رسانه‌ای تا 4 هزار ویژه‌برنامه دفاع مقدس در خوزستان

شاهوارپور بیان کرد: کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکونی و تعمیر ۲۰۰ واحد مسکونی در منطقه کوت‌عبدالله، توزیع بیش از ۱۰۰ پکیج لوازم ورزشی در مناطق کم‌برخوردار، اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم و پخش برنامه‌های تلویزیونی که توسط بسیج تهیه می‌شود، تولید برنامه با نوای کاروان و برنامه‌ای برای ارج نهادن به زحمات جهادگران سلامت از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
 
یادآور می‌شود، همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس ویزیت رایگان در مناطق محروم استان خوزستان با اعزام پزشکان متخصص جامعه پزشکی این استان در قالب ۲۱ اکیپ پزشکی انجام می‌شود.

حسین عبدالعزیزی
انتهای پیام
captcha