مجید ملامحمدی «روزگار عمار» را نوشت
کد خبر: 3924317
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

مجید ملامحمدی «روزگار عمار» را نوشت

داستان بلند «روزگار عمار» با هدف معرفی الگو‌های عملی یاران امام، ویژه نوجوان و جوانان به قلم مجید ملامحمدی منتشر شد.

مجید ملامحمدی «روزگار عمار» را نوشتبه گزارش ایکنا؛ یکی از سیاست‌های فعلی انتشارات جمکران معرفی یاران و اصحاب اهل بیت(ع)، برای معرفی الگو‌های عملی به ارادتمندان امام زمان است. این انتشارات در آخرین اثر خود به سراغ معرفی شخصیت جناب عماریاسر، صحابی برجسته پیامبر اکرم و امیرالمومنین(ع) رفته است.
 
عمار از زمان حیات خود از سوی پیامبر(ص) به عنوان یکی از شاخص‌های شناخت جبهه حق مطرح شد. وی روش و منشی داشت که الگوپذیری آن محدود به زمان نشده و بصیرت و حمایتش از حقیقت، می‌تواند یکی از الگو‌های عملی در زمان حاضر و آماده شدن برای یاری امام زمان(عج) باشد.
 
در همین راستا و پس از کتاب‌های «باغ طوطی»، «مأموریت در قصر» و «شبیه مریم» از منشورات کتاب جمکران، داستان بلند «روزگارعمار» به قلم مجید ملامحمدی توصیفی از زندگی پر فراز و نشیب این صحابی خاص و خالص پیامبر(ص) است که تمام زندگی‌اش ارزشمند و در مسیر حقیقت بود.
 
این نویسنده فعال حوزه کتاب‌های ارزشی کودک و نوجوان، در این کتاب پیرامون روایت زندگی جناب عمار به شخصیت‌های سیاه و سفید عصر وی نیز پرداخته و به معرفی این شهید شاخص صدر اسلام از زبان چهره‌های گوناگون پرداخته است.
 
همچنین،‌ هم اکنون داستان بلند «روزگار عمار» به قلم مجید ملامحمدی با تصویرگری محمد صادق (شایگان) در ۱۴۴ صفحه به چاپ رسیده است.
انتهای پیام
captcha