برگزاری دوره‌های مجازی به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(ع) قم
کد خبر: 3924407
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

برگزاری دوره‌های مجازی به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(ع) قم

دوره‌های آموزشی قرآن و معارف به صورت آنلاین و آفلاین از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، فراخوان ثبت‌نام در رشته‌های آنلاین و آفلاین قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) قم ویژه بانوان و آقایان اعلام شد.

بنابر این گزارش دوره‌های آنلاین شامل روخوانی قرآن، تجوید یک قرآن، حفظ ترتیبی با تدریس فارسی و انگلیسی، تجوید سطح دو، ترتیل و تحقیق، حفظ موضوعی، ترجمه و مفاهیم، تفسیر سور منتخب و تدبر در قرآن، حفظ و آشنایی با نهج‌البلاغه و آشنایی با صحیفه سجادیه، شیعه‌شناسی، احکام، مهدویت، راز و رمز داشتن تغذیه سالم، آیین همسرداری و تربیت فرزند است.

همچنین دوره‌های ویدیویی (آفلاین) مؤسسه شامل روخوانی با تدریس حجت‌الاسلام علی قاسمی، دوره تجوید سطح 1 با تدریس مهدی علم‌خواه، حفظ جزء سی‌ام با تدریس علی حبیبی، تفسیر سوره انسان حجت‌الاسلام محسن قرائتی، معصومه‌شناسی(ع) مجموعه سخنرانی‌های آیت‌الله سعیدی، احکام کاربردی با تدریس حجت‌الاسلام محمدحسین فلاح‌زاده است.

دوره‌های حفظ تلفنی نیز در قالب طرح‌های چهار و شش ساله طی زمان‌بندی مشخص شده از سوی قرآن‌آموزان نیز برگزار می‌شود.

آقایان علاقه‌مند برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02537175519  و بانوان می‌تواند با شماره‌ 02537175507 تماس بگیرند. کانال مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(ع) قم در پیام‌رسان‌های ایتا، تلگرام و صفحه این مرکز در اینستاگرام به نشانی Qhkarimeh@ قرار دارد.

انتهای پیام
captcha