هفته دفاع مقدس؛ رسانه‌ای برای شناساندن فرهنگ عاشورایی شهدا
کد خبر: 3924822
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
فرمانده سپاه ناحیه املش بیان کرد:

هفته دفاع مقدس؛ رسانه‌ای برای شناساندن فرهنگ عاشورایی شهدا

سرهنگ یحیی‌پور با بیان اینکه امنیت کشور را مرهون خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستیم، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس رسانه‌ای برای شناساندن فرهنگ غنی عاشورایی شهدا و ایمان راسخ آنان به دنیاست.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نشست بصیرتی و روشنگری به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، اول مهرماه در مسجد امام علی(ع) منطقه البرز شهرستان املش برگزار شد.
 
دفاع مقدس؛ رسانه‌ای برای شناساندن فرهنگ عاشورایی شهدا

در این مراسم حجت‌الاسلام رنجبر، امام جمعه املش و از جانبازان دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همسنگران شهیدش به بیان خاطراتی درباره مجاهدت و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت.

در ادامه سرهنگ یحیی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه املش ضمن قدردانی از حضور جانبازان و یادگاران جبهه و جنگ در این مراسم و دیگر حاضران، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس رسانه‌ای برای شناساندن فرهنگ غنی عاشورایی شهدا و ایمان راسخ آنان به دنیاست.
 
دفاع مقدس؛ رسانه‌ای برای شناساندن فرهنگ عاشورایی شهدا

وی با بیان اینکه امنیت کشور را مرهون خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستیم، گفت: امروزه بر مبنای همان فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس، ملت ایران در عرصه‌های مختلف همواره حماسه می‌آفرینند.

فرمانده سپاه ناحیه املش همچنین یاد و خاطره شهدای سلامت را که از جان خود برای سلامت جامعه گذشتند و در دوران کرونا ایثار کردند، گرامی داشت.

سخنرانی سرهنگ پاسدار جمشید شعبان‌پور، جانشین اسبق تیپ تکاور میرزا کوچک‌خان نیروی زمینی سپاه و تجلیل از جانبازان و ایثارگران از دیگر بخش‌های این مراسم بود.


اجرای مرحله سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه 


به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مرحله سوم رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک به خانواده‌های کم‌درآمد، اقشار نیازمند و مستضعف توسط مدیریت جهادکشاورزی املش با همکاری و مشارکت کارکنان و خیرین، برگزار شد.

مهدی صفری، مدیر جهاد کشاورزی املش طی سخنانی با اشاره به اجرای مرحله سوم رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» در این شهرستان به خبرنگار افتخاری ایکنا، گفت: در این مرحله ۵۰ بسته معیشتی شامل عدس، لوبیا، رب گوجه فرنگی، روغن، ماکارونی، قند، چای، مایع دستشویی، مربا به ارزش 75 میلیون ریال در قالب کمک مؤمنانه تهیه و در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.
 
دفاع مقدس؛ رسانه‌ای برای شناساندن فرهنگ عاشورایی شهدا

وی ضمن ابراز تأسف از اینکه برخی از خانواده‌ها به‌دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا به لحاظ معیشتی دچار مشکل شده‌اند و قدردانی از استقبال آحاد مردم و خیران از این حرکت جهادی، بیان کرد: این اقلام به‌صورت گمنام و با حفظ کرامت انسانی خانواده‌ها، توزیع می‌شود که امید است این اقدامات جهادی در رهگذر کاهش لطمات ناشی از شیوع کرونا، موجب رضایت ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری قرار گیرد.

الیاس عبداله‌پور
انتهای پیام
captcha