مسئولان به‌دنبال ایجاد اشتغال و افزایش تولید باشند
کد خبر: 3925851
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

مسئولان به‌دنبال ایجاد اشتغال و افزایش تولید باشند

استاندار کرمان با اشاره به اینکه مسئولان باید به‌دنبال ایجاد اشتغال و افزایش تولید باشند و در این مسیر از همه کمک بگیرند، گفت: جهش تولید مورد تأکید رهبر معظم انقلاب باید در جامعه احساس شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار عصر دیروز یکشنبه، 6 مهرماه در دیدار با سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت این هفته گفت: از خدمات سپاه و بسیج تشکر می‌کنم و برای تمام نیروهای مسلح آرزوی سلامتی دارم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق بزرگی است، افزود: سپاه نهادی زاییده انقلاب اسلامی است و همراه با این انقلاب رشد کرده است و مزیتش انقلابی بودن‌ آن است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد اعتماد عمومی مردم بوده و انتظارات مردم را به خوبی برآورده کرده است، بیان کرد: تعامل بسیار خوبی بین سپاه، بسیج و دستگاه‌های اجرایی در استان کرمان وجود دارد.

وی با بیان اینکه تعامل بین دستگاه‌های اجرایی با نیروهای مسلح باعث خدمت بهتر و بیشتر به مردم می‌شود، تصریح کرد: در شرایط فعلی باید دیدگاه‌ها را به هم نزدیک کنیم و با وحدت و همدلی در راستای مشکلات مردم تلاش کنیم.

فدایی با اشاره به اینکه مسئولان باید به‌دنبال ایجاد اشتغال و افزایش تولید باشند و در این مسیر از همه کمک بگیرند، اظهار کرد: جهش تولید مورد تأکید رهبر معظم انقلاب باید در جامعه احساس شود.

وی با بیان اینکه رفع فقر و محرومیت از استان کرمان را با جدیت پیگیری می‌کنیم، تأکید کرد: توسعه استان کرمان توسعه کشور را در بر دارد و نتیجه آن رضایت مردم است.

انتهای پیام
captcha