ارائه آموزش‌های تربیت معلم قرآن مؤسسه جامعة الهدایة للقرآن در فضای مجازی
کد خبر: 3928305
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰

ارائه آموزش‌های تربیت معلم قرآن مؤسسه جامعة الهدایة للقرآن در فضای مجازی

مؤسسه جامعة‌ الهدایة للقرآن شهرستان نجف‌آباد، دوره‌های تربیت معلم قرآن کریم در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در فضای مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعة‌ الهدایة‌ للقرآن، دوره‌های آموزش تربیت معلم قرآن ویژه شرکت‌کنندگان سال‌های 97 و 98 را از امروز شنبه 19 مهرماه آغاز کرد.

همچنین ثبت‌نام دوره تربیت‌مربی قرآن روخوانی و روان‌خوانی، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه آغاز و تا 22 مهر‌ماه ادامه دارد. سرفصل‌هایی مانند کلاس‌داری پویا، تجوید و مقام‌شناسی قرآن، قصه‌گویی، مباحث کامل امام‌شناسی، سنجش و ارزشیابی ویژه کلاس قرآن و مهارت آموزش حفظ قرآن در این دوره ارائه می‌شود.

دوره‌های آموزش قرآن کریم با ارائه گواهی‌نامه معتبر از سوی سازمان دارالقرآن الکریم به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود. دوره تربیت معلم در چهار ترم و 16 واحد آموزشی در نظر گرفته شده است که عموم مردم می‌توانند برای شرکت در این دوره اقدام کنند.

پیش از این، دوره با حضور 15 نفر در کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری برپا می‌شد که قرار است کلاس‌های حضوری این دوره با ظرفیت محدود و تعداد 8 نفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از روز شنبه 26 مهر ماه برپا شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند با شماره 09162899560 تماس بگیرند یا از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 12:30 به مکان مؤسسه به نشانی اصفهان، نجف آباد، خیابان ۱۵ خرداد جنوبی، حد فاصل خیابان گلبهار و شهدا، کوچه شهید محمد باقر حبیب الهی مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha