تمدید نخستین سوگواره مجازی «با قرآن در حماسه حسینی»
کد خبر: 3928336
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

تمدید نخستین سوگواره مجازی «با قرآن در حماسه حسینی»

مهلت ارسال آثار برای نخستین سوگواره مجازی «با قرآن در حماسه حسینی» از سوی کارگروه قرآنی ستاد محرم استان گلستان تمدید شد.

تمدید نخستین سوگواره مجازی «با قرآن در حماسه حسینی»سیدمصطفی حسینی واعظ، ‌رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات‌اسلامی در گفت وگو با ایکنا از گلستان، از تمدید نخستین سوگواره مجازی «با قرآن در حماسه حسینی» از سوی کارگروه قرآنی ستاد محرم استان خبر داد و گفت: با توجه به استقبال علاقه‌مندان، مهلت ارسال آثار این سوگواره تا تاریخ 27 مهر سال جاری تمدید شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات‌‌اسلامی گلستان اظهار کرد: اختتامیه و اهداء جوایز در روز 13 آبان سال جاری همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های این سوگواره، بیان کرد: این مسابقه در رشته‌های تفسیر قرآن با محوریت تفسیر سوره فجر، نغمه‌های عاشورایی ویژه گروه تواشیح، نهج‌البلاغه، کتاب‌خوانی با محوریت کتاب نهضت‌‌حسینی در پرتو قرآن، حفظ موضوعی قرآن با محوریت آیات مرتبط با قرآن و امام حسین(ع)، بلبلان حسینی ویژه مداحی کودکان و نوجوانان، فیلم کوتاه ۶۰ تا ۱۰۰ ثانیه‌ای، عکس و فیلم از هیئات خانگی، دلنوشته و عکس با موضوع سوگواره، تلاوت تحقیق با محوریت آیات ۱۱۱ و ۱۱۲ سوره مبارکه توبه، بلبلان وحی ویژه قرائت تقلیدی کودکان و نوجوانان و خوشنویسی با خط تحریری و قلم نی برپا خواهد شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان هر رشته می‌تواند در موضوعات مقاومت، جهاد و شهادت، بصیرت، مبارزه با فتنه و تحریف، محرم و عاشورای حسینی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حماسه اربعین حسینی، سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب و مدافع حرم آثار خود را تهیه، تولید و طراحی کنند.

گفتنی است، این سوگواره از سوی کارگروه قرآنی ستاد محرم استان گلستان و با مشارکت جبهه‌ فعالان قرآنی استان، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha