اسامی اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور اعلام شد
کد خبر: 3929086
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
از سوی رئیس سازمان دارالقرآن؛

اسامی اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور اعلام شد

اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور از سوی رئیس سازمان دارالقرآن الکریم منصوب شدند.

به گزارش ایکنا، ششمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور امروز سه‌شنبه، 22 مهرماه با حضور اکثریت اعضا در محل سالن جلسات سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و به ریاست لاله افتخاری، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور برگزار شد، پیش‌نویس طرح شرح وظایف و ساختار هیئت‌های اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در استان‌ها به تصویب رسید.

همچنین، در ادامه این جلسه مقرر شد تا عضویت یک یا دو نفر از آقایان که در هر استان جزء فعالان، اساتید و صاحب‌نظران قرآنی هستند، به عنوان عضو حقیقی و صاحب رأی به رسمیت شناخته شود.

طی این جلسه مشارکت هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور در طرح فراخوان اداره‌کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی به تصویب رسید که بر این اساس این هیئت با رویکرد و نگاه قرآنی جهت شناسایی و جلب همکاری صاحب‌نظران قرآنی در سراسر کشور با اداره‌کل مذکور همکاری و تعامل خواهد داشت.

در پایان این جلسه، احکام صادره از سوی رئیس سازمان دارالقرآن الکریم به اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی ابلاغ شد. به موجب این احکام، لاله افتخاری به عنوان رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور، مریم حاجی‌عبدالباقی به عنوان نایب‌رئیس، خانم‌ها رمضانی به عنوان دبیر، سعیدی‌نژاد، شریعتمدار، بهجت‌پور و عقبایی به عنوان عضو هیئت معرفی شدند. همچنین، محمدعلی خواجه‌پیری، پیشکسوت قرآنی کشور نیز به عنوان یکی از اعضای این هیئت انتخاب شد.

انتهای پیام
captcha