آحاد جامعه نیازمند خدمات نیروی انتظامی هستند
کد خبر: 3929861
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
استاندار چهارمحال‌وبختیاری:

آحاد جامعه نیازمند خدمات نیروی انتظامی هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امروز همه آحاد جامعه به خدمات نیروی انتظامی نیازمند هستند و اهمیت این خدمات را بیش‌تر از گذشته درک می‌کنند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اقبال عباسی، استاندار، ۲۷ مهرماه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به‌مناسبت هفته ناجا با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ سلامت و امنیت جامعه است، اظهار کرد: سلامت و امنیت لازم و ملزوم یکدیگر هستند و هر کدام از این‌ها به‌نوعی دچار آسیب شود، دیگری را نیز تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز همه آحاد جامعه به خدمات نیروی انتظامی در جای جای کشور نیازمند هستند و اهمیت این خدمات را بیش‌تر از گذشته درک می‌کنند. نیروی انتظامی به مثابه یک دولت کوچک در جمهوری اسلامی است، اگر خدمات نیروی انتظامی در کشور دچار نقصان شود، قطعاً امنیت و ثبات در حوزه‌های مختلف دچار مشکلاتی می‌شود، امروز نیروی انتظامی در تأمین امنیت، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مباحث ترافیکی، مبارزه با موادمخدر، آسیب‌های اجتماعی و ... به جامعه خدمات ارائه می‌دهد.

عباسی با اشاره به اقتدار و صلابت نیروی انتظامی در انجام وظایف محوله، تأکید کرد: شهروندان و مسئولان نیز در قبال نیروی انتظامی وظایفی دارند، به‌طور مثال اگر نیروی انتظامی بخواهد حکمی را اجرا کند و مردم به اجرای آن حکم تمکین نکنند، اجرای حکم با مشکل مواجه می‌شود.

استاندار با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی برای ارائه خدمات به نیرو و امکانات به‌روز نیاز دارد، گفت: اگر امکانات به اندازه کافی در اختیار این نهاد نباشد، قطعاً اقدامات سودمند واقع نمی‌شود. مردم و مسئولان باید با همدلی، نیروی انتظامی را در انجام وظایف و ارائه خدمات یاری کنند.

انتهای پیام
captcha