دوره تدبر در قرآن با محوریت سوره‌های انشقاق تا انشراح برگزار می‌شود
کد خبر: 3930088
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛

دوره تدبر در قرآن با محوریت سوره‌های انشقاق تا انشراح برگزار می‌شود

مرکز آموزش سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با توجه به اهمیت و جایگاه والای تدبر در آیات قرآن کریم، اقدام به برگزاری دوره آموزشی برخط تدبر در قرآن کریم با محوریت سوره‌های انشقاق تا انشراح کرده است.

دوره تدبردر قرآن انشقاق تا انشراح

به گزارش ایکنا، همان‌طور که می‌دانیم قرآن کریم کتاب راهنما برای رسیدن به سعادت در زندگی است. کتابی که اگر بتوانیم مفاهیم آن را با اتفاقات زندگی روزمره پیوند بزنیم، بسیاری از مشکلات و سردرگمی‌هایمان حل خواهد شد.
 
تدبر در قرآن از راه‌هایی است که می‌تواند انسان را در مسیر هر چه بهتر پیوند زدن آیات قرآن با مسائل روز کمک کند.

بر همین اساس و با توجه به اهمیت و جایگاه والای تدبر در آیات قرآن کریم، مرکز آموزش سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور اقدام به برگزاری دوره آموزشی تدبر در قرآن کریم کرده است.
 
دوره‌ای که طی آن شرکت‌کنندگان با نگاهی متفاوت و کاربردی به آیات سوره‌های قرآن کریم می‌اندیشند تا بتوانند در جهت کاربردی‌سازی آیات در زندگی گامی بردارند.
 
این دوره به صورت برخط و در بستر سامانه آموزش مجازی جهاددانشگاهی (امجد) برگزار خواهد شد و شرکت در آن برای علاقه‌مندان در اقصی نقاط کشور امکان‌پذیر است.

یادآوری می‌شود، پس از پایان دوره، گواهینامه معتبر آموزشی از سوی مرکز آموزش به شرکت‌کنندگان در دوره اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۱۰۲۵۴ – ۰۲۱۶۶۴۱۰۲۳۹ و ۰۹۹۲۱۵۹۱۹۴۵ تماس گیرند و یا به صفحه اینستاگرام مرکز آموزش به نشانی education.iska@ مراجعه کنند. 
 
دوره تدبر در قرآن با محوریت سوره‌های انشقاق تا انشراح برگزار می‌شود
انتهای پیام
captcha