آموزش مجازی «نقاشی روی شیشه با رویکرد اسلامی»
کد خبر: 3930092
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵

آموزش مجازی «نقاشی روی شیشه با رویکرد اسلامی»

مرکز آموزش سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور دوره آموزشی نقاشی روی شیشه (ویترای) را با رویکرد اسلامی و به صورت برخط برگزار می‌کند.

دوره آموزشی نقاشی روی شیشه با رویکرد اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، نقاشی آیات، احادیث و اسماء الهی بر شیشه از آن دست هنرهاست که اگر با مضامین دینی و قرآنی تلفیق شوند، بسیار ارزشمند و چشم‌نواز خواهند بود.

بر همین اساس دوره آموزشی نقاشی روی شیشه با رویکرد تولید آثار اسلامی و با هدف افزایش مهارت و اشتغال‌زایی بانوان به همت مرکز آموزش سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این دوره با نحوه دورگیری در هنر ویترای، انواع رنگ‌آمیزی و سایه روشن و... آشنا می‌شوند و می‌توانند پس از پایان دوره به صورت مستقل به تولید آثار فاخر پرداخته و این هنر ارزشمند را اشاعه دهند.

این دوره به صورت برخط و در بستر سامانه آموزش مجازی جهاددانشگاهی (امجد) برگزار می‌شود و پس از پایان دوره، به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر آموزشی اعطا خواهد شد.

همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در دوره‌های آتی آموزش ویترای با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۱۰۲۵۴ – ۰۲۱۶۶۴۱۰۲۳۹ تماس بگیرند و یا به صفحه مرکز آموزش در اینستاگرام با آدرس @education.iska مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha