همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد در اشتغال محرومان چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3930671
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰

همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد در اشتغال محرومان چهارمحال‌وبختیاری

در آیینی با حضور فرمانده بسیج سازندگی کشور و معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره)، تفاهم‌نامه همکاری در راستای توسعه اشتغال محرومان چهارمحال‌وبختیاری به امضا رسید.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع)، ۳۰ مهرماه در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری در راستای توسعه اشتغال بین بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری با وجود کم برخوردار بودن لیاقت‌های و ظرفیت‌های فراوانی دارد، گفت: یکی از عرصه‌هایی که مردم این استان شایستگی‌های خود را اثبات کرده‌اند هشت سال دفاع مقدس و تقدیم ۲۴۴۰ شهید است.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) استان با بیان اینکه سپاه استان هم‌افزایی و تعامل خوبی با سایر ادارات به ویژه کمیته امداد دارد، افزود: با توجه به ظرفیت‌های مجموعه‌ها خدمات قابل‌توجهی در استان ارائه شده است.

وی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه را نمادی از همکاری خوب کمیته امداد استان و سپاه خواند و اظهار کرد: با مشارکت مردم سخاوتمند استان، حدود ۶۵ میلیارد تومان کمک در این رزمایش جمع‌آوری و توزیع شد.

سردار اکبری امضای این تفاهم‌نامه را در جهت گسترش روحیه کار و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای مددجویان کمیته امداد و نیازمندان استان تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: سپاه و بسیج استان همه ظرفیت‌های خود را برای تحقق این تفاهم‌نامه به کار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha