پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران شکست بزرگی برای استکبار جهانی است
کد خبر: 3930888
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
امام جمعه گله‌دار:

پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران شکست بزرگی برای استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمد گنجی با اشاره به پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران، گفت: این یک پیروزی برای ملت ایران و شکست بزرگی برای استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمد گنجی، امام جمعه گله‌دار استان فارس، دوم آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این منطقه ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، اظهار کرد: آنچه از تاریخ استنباط می‌شود این است که دوران امام حسن عسکری(ع) از نظر سیاسی و اجتماعی دوران بسیار حساسی بوده است و دستگاه خلافت عباسی با توجه به اطلاع از تولد امام عصر(عج)، امام یازدهم را در شرایط سختی قرار داده بود.

وی افزود: این امام همام از یک طرف وظیفه نشر معارف دینی را بر عهده داشت و از طرف دیگر لازم بود وجود امام زمان(عج) را از گزند توطئه دشمنان حفظ کرده و در عین حال ایشان را برای مردم به عنوان جانشین خودشان معرفی کنند و انتقال عصر حضور به عصر غیبت را برای مؤمنان انجام دهد.

امام جمعه گله‌دار بیان کرد: امام حسن عسکری(ع) پس از معرفی امام زمان(عج) به عنوان جانشین، به یکی از وکلای خود تأکید کرد که اگر کسی بخواهد در دوران غیبت از هلاک‌شدگان نباشد باید در اعتقاد به امامت حضرت مهدی(عج) ثابت قدم بماند و برای ظهور وی دعا کند. چنین مضامینی در مورد ارزش والای انتظار حجت و امام عصر(عج) را می‌توانیم در آیات و روایات زیادی مشاهده کنیم و طبق احادیث و روایات وارد شده، ما وظیفه داریم با اعمال خود و با نشر و اجرای احکام اسلام، زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) در جامعه جهانی فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام گنجی با اشاره به اتمام تحریم‌های تسلیحاتی ایران، گفت: این یک پیروزی برای ملت ایران و شکستی بزرگ برای استکبار جهانی است. علی‌رغم خروج آمریکا از برجام و توافق هسته‌ای، این شیطان بزرگ به اشکال مختلف برای ماندن این تحریم‌ها تلاش کرد اما بحمدالله تلاش‌های آمریکا بی‌نتیجه ماند و تقریبا هیچ کشوری با او همراهی نکرد و شکست سنگینی را متحمل شد. امیدوارم در آینده شاهد موفقیت و پیروزی بیشتر ملت ایران باشیم و این مهم با وحدت و همدلی اتفاق خواهد افتاد.

یادآور می‌شود، همچنین به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی، سرهنگ کرمی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهر پس از اقامه نماز عصر به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه پرداخت.

عباس ستایش‌گو
انتهای پیام
captcha