گلایه مؤسسات قرآنی شهریار از فرآیند تمدید مجوز فعالیت
کد خبر: 3930951
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

گلایه مؤسسات قرآنی شهریار از فرآیند تمدید مجوز فعالیت

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی مؤسسات و خانه‌های قرآن شهریار گفت: رفع موانع و طولانی شدن زمان ثبت تغییرات تشکل‌های قرآنی و زمان‌بر بودن تمدید مجوز خانه‌های قرآن از جمله مواردی بود که طی این جلسه مطرح شد.

به گزارش ایکنا، جلسه هم‌اندیشی مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی شهریار، اول آبان‌ماه به میزبانی مؤسسه حضرت فاطمه زهرا(س) شهر اندیشه به مدیریت خانم کولیوند و با حضور میثم طاهرآبادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن باباییان، امام جمعه جدید شهر اندیشه و حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل‌زاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار در مکان مسجد سلمان فارسی شهر اندیشه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام باباییان، امام جمعه اندیشه بر حمایت از فعالیت‌های قرآنی در سطح شهرستان و استفاده از ظرفیت اماکن فرهنگی و مذهبی تحت نظارت دفتر امام جمعه این شهر به منظور بهره‌مندی مؤسسات و خانه‌های قرآن از فضای آن و برگزاری کلاس‌ها به شرط دریافت معرفی‌نامه از اداره تبلیغات اسلامی خبر داد. همچنین طی این جلسه بر حمایت از فعالیت‌های حوزه نوجوانان (دانش‌آموزان سال اول و دوم متوسطه) تأکید شد.

در ادامه این جلسه که با حضور حدود 40 نفر از مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی شهریار برگزار شد، به بیان دغدغه‌ها و  پرسش و پاسخ مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان تهران سپری شد. گلایه از وضع نامطلوب حمایت نهادها از مجموعه‌های قرآنی به ویژه خانه‌های قرآن و طولانی شدن روند ثبت تغییرات مؤسسات و تمدید مجوز فعالیت خانه‌های قرآن و تحمیل هزینه‎های مالی بر دوش مؤسسات و خانه‌های قرآن از جمله موارد مطرح شده در این جلسه یک روزه بود.

میثم طاهرآبادی، نیز طی این جلسه با تأکید بر اینکه ثبت تغییرات مؤسسات با مشکل جدی روبرو است، قول مساعدت و پیگیری این موضوع را از دستگاه‌های بالادستی داد.

انتهای پیام
captcha