مسابقه کتابخوانی «نسل بصیر انقلابی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3931233
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
از سوی اداره‌کل امور فرهنگی جامعة‌الزهرا(س)؛

مسابقه کتابخوانی «نسل بصیر انقلابی» برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «نسل بصیر انقلابی» در دو مرحله به مناسبت روز دانش‌آموز و روز دانشجو ویژه فرزندان طلاب جامعة‌الزهرا(س) در مقاطع تحصیلی متوسطه اول به بالا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مسابقه کتابخوانی «نسل بصیر انقلابی» در راستای بصیرت‌افزایی جوانان و نوجوانان در حوزه استکبارستیزی به همت اداره‌کل امور فرهنگی جامعة‌الزهرا(س) به‌صورت پیامکی و در دو مرحله ویژه فرزندان طلاب جامعة‌الزهرا(س) در مقاطع تحصیلی متوسطه اول به بالا برگزار می‌شود.

منبع این مسابقه از کتاب «استکبارستیزی در کلام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی)» است که مطالعه کتاب و پاسخگویی به سؤالات در دو بازه زمانی در نظر گرفته شده است.

مرحله اول این مسابقه از ۵ تا ۱۶ آبان‌ماه به مناسبت ۱۳ آبان، روز ملی استکبارستیزی و روز دانش‌آموز از صفحه اول کتاب تا صفحه ۱۰۰ و مرحله دوم مسابقه، ۵ تا ۱۶ آذرماه به مناسبت روز دانشجو از مابقی صفحات کتاب مذکور برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی «نسل بصیر انقلابی» می‌توانند پاسخ‌های خود را به‌صورت عدد 10 رقمی همراه با «نام و نام خانوادگی، مقطع تحصیلی فرزند، نام و نام خانوادگی و شماره تحصیلی طلبه (مادر)» به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۲۶۲۷ ارسال کنند.

مریم بشیری
انتهای پیام
captcha