برگزاری مسابقه تلویزیونی «عطر همدلی» به مناسبت هفته وحدت
کد خبر: 3931515
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
به همت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد /

برگزاری مسابقه تلویزیونی «عطر همدلی» به مناسبت هفته وحدت

معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته وحدت مسابقه رادیو ـ تلویزیونی عطر همدلی را برگزار می‌کند.

برگزاری مسابقه تلویزیونی «عطر همدلی» به مناسبت هفته وحدتبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد مسابقه تلویزیونی «عطر همدلی» از طرف این معاونت و به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت برگزار می‌شود.

بر همین اساس این مسابقه در قالب هفت برنامه کوتاه تولید شده است که در ایام هفته وحدت، هر روز یک برنامه از آن از طریق شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی و همچنین پیام‌رسان‌های اجتماعی پخش و منتشر می‌شود.

این برنامه با حضور چهره‌های شاخص قرآنی و هنری کشور به منظور تبیین اهمیت و ضرورت وحدت میان فرق و مذاهب اسلامی از منظر آیات قرآن و روایات اهل بیت(ع) با محوریت کتاب وحدت اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت نوشته آیت‌الله شهید «محمدباقر حکیم» طراحی و تولید شده است.

همچنین در هر قسمت از برنامه «عطر همدلی»، مسابقه پیامکی از محتوای ارایه شده، پیش‌بینی شده است که هر شب به قید قرعه به ۱۰ نفر از افرادی که پاسخ صحیح داده باشند، جایزه سه میلیون ریالی اهدا می‌شود.

مخاطبان این مسابقه تلویزیونی می‌توانند جهت شرکت در مسابقه، هر روز عدد گزینه صحیح را به سامانه ۳۰۰۰۰۱۱۴ ارسال کنند. همچنین جهت مشاهده نام برندگان و دریافت برنامه به صفحه اختصاصی «خانه‌های نورانی» در اینستاگرام، ایتا و بله مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha