برگزاری مرحله کشوری دوازدهمین آزمون ترنم وحی به صورت غیر حضوری
کد خبر: 3931738
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

برگزاری مرحله کشوری دوازدهمین آزمون ترنم وحی به صورت غیر حضوری

مرحله کشوری دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» 22 و 23 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، نخستین جلسه دور جدید هیئت علمی مؤسسه مهد قرآن با حضور شهریار پرهیزکار، محمدحسین سعیدیان، سیدمهدی سیف، محمدرضا حشمتی، محمود کریمی، معاون آموزشی و سیدمحمود چاوشی، مدیرعامل مؤسسه در راستای تصمیم‌گیری برای اجرای دوازدهمین دوره آزمون ترنم وحی برگزار شد.

طی این جلسه شاخص‌های انتخاب داوران مرحله کشوری دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» ویژه حافظان کل عضو مؤسسه مهد قرآن از سراسر کشور تعیین شد.

بنا بر این گزارش، فرآیند برگزاری مرحله استانی آزمون دوره دوازدهم «ترنم وحی»، امور پژوهشی، آموزشی و ارزیابی و کیفیت فعالیت‌های آموزشی حفظ و مفاهیم قرآن به صورت غیر حضوری و مجازی و همچنین استراتژی آموزشی مؤسسه مهد قرآن در صورت ادامه بیماری کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه درباره ترکیب جدید اعضای هیئت علمی در دور جدید مذاکره و مقرر شد در موضوع ترجمه، مفاهیم و تدبر قرآن از اساتید برجسته این حوزه دعوت به عمل آید. در پایان جلسه نیز از محل استودیو تخصصی مؤسسه «مهدآوا» بازدید شد و اساتید بر تولید برنامه‌های آموزشی و تخصصی برای مربیان و حافظان قرآن تأکید کردند.

یادآور می‌شود، مرحله کشوری دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» با شرکت ۸۰ حافظ کل عضو مؤسسه مهد قرآن از سراسر کشور طی روزهای ۲۲ و ۲۳ آبان‌ماه به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha