مراسم تجلیل از 40 قرآن‌آموز محله کوهک و گلشن تهران
کد خبر: 3936648
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰

مراسم تجلیل از 40 قرآن‌آموز محله کوهک و گلشن تهران

مراسم تجلیل از قرآن‌آموزان برتر محله کوهک، گلشن و جوادیه منطقه 4 شهرداری تهران برگزار شد.

منیر روحی، مسئول کانون قرآن طرح خادمیاران آستان قدس رضوی منطقه ۴ شهر تهران در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مراسم تجلیل از قرآن‌آموزان محله کوهک، گلشن و جوادیه منطقه 4 شهر تهران برگزار شد.

وی با اشاره به حضور 146 قرآن‌آموز بانو و آقا در رده‌های مختلف سنی در کلاس‌های قرآنی این محله‌ها، ادامه داد: طی این مراسم از 40 قرآن‌آموز هفت کلاس قرآنی در گروه سنی پسران 4 تا 7 سال، 8 سال به بالا در رشته حفظ و تجوید و روخوانی، و بانوان بزرگسال در رشته تفسیر قرآن تجلیل به عمل آمد.

روحی اظهار کرد: این قرآن‌آموزان در دوره سه ماهه شرکت‌ مستمر داشته‌اند که طی مراسمی در سرای محله گلشن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از آنها با اعطای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به برنامه‌های این کلاس‌ها در پیام‌رسان‌ها و یا بعضا به صورت نیمه حضوری با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بیان کرد: کلاس حفظ دختران ۷ تا ۱۵ سال با تدریس رمضان‌پور با محوریت حفظ 15 سوره پایانی جزء سی‌ام، شنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۴، کلاس تفسیر قرآن ویژه بانوان با محوریت سوره حجرات و یس با تدریس فاطمه عبدرحیم روزهای یکشنبه و سه‌شنبه، ساعت ۱۰ تا ۱۱، کلاس روان‌خوانی دختران ۸ تا ۱۵ سال، پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا 14 برگزار می‌شود.

مسئول کانون قرآن طرح خادمیاران آستان قدس رضوی منطقه ۴ شهر تهران با اشاره به دیگر دوره‌ها اظهار کرد: کلاس حفظ قرآن ویژه پسران با محوریت حفظ 28 سوره جزء سی‌ام قرآن در رده سنی ۸ سال به بالا، دوشنبه‌ها از ساعت ۱۷ تا 18 و دوره تجوید با تدریس دینی‌پور چهارشنبه‌ها از ساعت 20 تا 21 تشکیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha