منافقان با ترور دانشمند پرافتخار ایران بار دیگر نقاب از چهره خود برداشتند
کد خبر: 3937885
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
امام جمعه نیمروز:

منافقان با ترور دانشمند پرافتخار ایران بار دیگر نقاب از چهره خود برداشتند

حجت‌الاسلام راشکی در پیامی به مناسبت شهادت محسن فخری‌زاده، بیان کرد: منافقان کوردل و نوکران خودفروش وابسته به صهیونیسم بین‌المللی یک بار دیگر نقاب از چهره رذل خود برداشتند و دستان پلیدشان را به خون پاک و به ناحق ریخته شده یکی دیگر از فرزندان شایسته این نظام آغشته کردند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام محمد راشکی، امام جمعه شهرستان نیمروز در پیامی شهادت «محسن فخری‌زاده» دانشمند برجسته هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

منَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا(آیه 23/ سوره احزاب)

میان مؤمنان، مردانی هستند که بر سر پیمانی که با خدا بستند، صادقانه ایستادند؛ برخی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود  ندادند.

منافقان کوردل و نوکران خودفروش وابسته به صهیونیسم بین‌المللی یک بار دیگر نقاب از چهره رذل خود برداشتند و دستان پلیدشان را به خون پاک و به ناحق ریخته شده یکی دیگر از فرزندان شایسته و متعهد این نظام مقدس الهی و دانشمندی افتخارآفرین و سرداری گمنام و خدمتگزاری بی‌ادعا آغشته کردند.

رجاء واثق داریم این خون‌های پاک، الهام‌بخش و چراغ راه جوانان وارسته‌ای است، که فردای این مملکت متعلق به آنان است، و در راه صیانت از ارزش‌های مقدس نظام اسلامی، در مقابل شیطان بزرگ و اذنابش تا پای جان ایستاده‌اند.

پروفسور شهید محسن فخری‌زاده، رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری‌های وزارت دفاع، و مخترع کیت تشخیص بیماری کووید ۱۹ در آستانه دهمین سالگرد شهادت دکتر مجید شهریاری، در عروجی عاشقانه، با جسمی چاک چاک و محاسنی خونین جاودانه شد، تا گواه روشن دیگری بر مظلومیت و حقانیت این ملت مجاهد و انقلابی باشد.

اینجانب با قلبی محزون و مالامال از غم و اندوه، شهادت این دانشمند بزرگ و استاد برجسته فیزیک را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و همه همکاران و همرزمان ایشان در سنگر مقدس جهاد علمی و خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنمم و از دستگاه‌های ذیربط می‌خواهم  با به‌کارگیری تمام امکانات و توان، کلیه عناصر مزدور این جنایت وحشیانه اعم از آمران و عاملان و مباشران را به سزای اعمال ننگینشان برسانند.

محمد راشکی
امام جمعه شهرستان نیمروز»
انتهای پیام
captcha