پیام‌های تسلیت مسئولان در سوگ حجت‌الاسلام شهیدی
کد خبر: 3938024
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

پیام‌های تسلیت مسئولان در سوگ حجت‌الاسلام شهیدی

همزمان با انتشار خبر درگذشت حجت‌الاسلام شهیدی، مسئولان و مدیران کشوری با انتشار پیام‌های تسلیت با خانواده آن مرحوم ابراز همدردی کردند.

پیام‌های تسلیت مسئولان در سوگ حجت الاسلام شهیدیبه گزارش ایکنا؛ همزمان با انتشار خبر درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهوری با انتشار پیام‌های تسلیت با خانواده آن مرحوم ابراز همدردی کردند.

دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم پارسا و خدوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

این روحانی دلسوز و فداکار در طول عمر با برکت خود در صحنه انقلاب و مبارزه، در میدان وعظ و خطابه و در عرصه خدمت به مردم در سنگر مجلس شورای اسلامی، نیرو‌های مسلح و به ویژه در خدمتگزاری به خانواده شهدا و ایثارگران، همه توان خود را بکار گرفت و کارنامه پربار و ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت که بی‌تردید در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند. فَسَلَامٌ عَلَیْهِ یَوْمَ وُلِدَ وَیَوْمَ مات وَیَوْمَ یُبْعَثُ حَیًّا.

اینجانب این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، خانواده معزز آن مرحوم به ویژه همسر و فرزندان گرامی ایشان، همچنین حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق نوری و حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی‌کنی و سایر بازماندگان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت روحانی وارسته و اخلاق مدار حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدمحمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضایعه‌ای تأسف‌بار است.

این مدیر پرتلاش و خدوم که در مسئولیت‌های مختلفی، چون معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز منشأ خدمات ارزشمندی به نظام و انقلاب و مردم بود، همواره دغدغه رسیدگی و حل مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را داشت و در این مسیر هم تلاش‌های فراوانی نمود.

مصیبت فقدان این روحانی گرانقدر را به جامعه عزیز ایثارگران کشور، علاقمندان، همکاران و بستگان به ویژه خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسئلت دارم.

سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید  امور ایثارگران

انا لله و انا الیه راجعون

فَآتَاهُمُ اللَّهُ ثَوَابَ الدُّنْیا وَحُسْنَ ثَوَابِ الْآخِرَةِ وَاللَّهُ یحِبُّ الْمُحْسِنِینَ (آیه ۱۴۸ سوره آل عمران)

درگذشت روحانی عالی‌قدر «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی» موجب تأثر و تألم فراوان گردید. آن روحانی گرانقدر سال‌های گهربار عمر خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر حق و حقیقت و خدمت به اسلام و انقلاب و همچنین خانواده معزز شهدا و ایثارگران سپری کردند.

ایشان در ترویج فرهنگ دینی و اخلاقی و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و همچنین گسترش و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت با خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدامات ارزشمندی داشته‌اند. عالم وارسته‌ای که همواره چه پیش از انقلاب و به‌ویژه پس از انقلاب با تأسی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند و سال‌ها در مسئولیت‌هایی همچون نماینده، ولی فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده مجلس شورای اسلامی و... اقدامات شایسته و ماندگاری داشته‌اند. به‌یقین اخلاق‌مداری، ایثار، تعهد، خلوص، تلاش و پشتکار وافر ایشان در خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان که حتی در زمان کسالت نیز با جدیت انجام می‌شد در پیشگاه خداوند متعال اجری عظیم خواهد داشت.

درگذشت این عالم وارسته را خدمت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌کنم. ان‌شاءالله روح بلند آن روحانی والامقام در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم پارسا و مجاهد، حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدمحمدعلی شهیدی موجب تأسف و تأثر شد. ایشان از شخصیت‌های خدوم، با همت و وفادار به انقلاب و نظام اسلامی بودند که در مسئولیت‌های گوناگون علی الخصوص در خدمت به خانواده‌های مکرم شهدا و ایثارگران اقداماتی ارزنده داشتند. اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مردم بزرگوار به ویژه روحانیت معزز، خانواده ارجمند و بستگان محترم، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و تعالی درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام
captcha