چله گفتمان‌سازی مکتب قرآنی شهید سلیمانی راه‌اندازی شد
کد خبر: 3938228
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

چله گفتمان‌سازی مکتب قرآنی شهید سلیمانی راه‌اندازی شد

سازمان دارالقرآن الکریم اقدام به راه‌اندازی چله گفتمان‌سازی مکتب قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، این سازمان به عنوان کارگروه قرآنی ستاد حاج قاسم سلیمانی در سازمان تبلیغات اسلامی پس از برگزاری پویش هزاران ختم قرآن به نیت هدیه به ارواح مطهر سپهبد شهید سلیمانی و همرزمانش و همچنین برگزاری مسابقات ویژه کتابخوانی، از ۱۳ آبان تا سالروز شهادت این سردار بزرگ، اقدام به راه‌اندازی چله گفتمان‌سازی مکتب قرآنی برای این شهید والامقام کرده است.
 
محورهای این برنامه شامل «دل نوشته‌ای به سردار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی»، «ارسال مقالات با موضوع دشمن‌شناسی»، «خون آورد شهید سردار قاسم سلیمانی در وحدت ایرانیان (توصیف در یک جمله)»، «مسابقه قرائت قرآن کریم به روش ترتیل (آیه ۱۹ سوره حدید) با موضوع شهدا ویژه آقایان زیر ۲۰ سال» و «راه‌اندازی صفحات مجازی محوریت مکتب قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی» است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی www.telavat.ir و کانال‌های اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم در پیام‌رسان‌های تلگرام و ایتا به نشانی telaavat@ مراجعه کرده و تا پایان آذرماه آثار خود را ارسال کنند.

یادآور می‎شود به آثار برگزیده به قید قرعه هدایایی به رسم یادبود تعلق می‌گیرد و این آثار با نام صاحب اثر در سایت و کانال‌های سازمان دارالقرآن الکریم منتشر خواهد شد.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۱
0
0
این کارها منجر به گفتمان سازی میشه؟؟
captcha