برگزاری کلاس مجازی حفظ جزء ۳۰ ویژه کودکان در ایلام
کد خبر: 3938505
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵

برگزاری کلاس مجازی حفظ جزء ۳۰ ویژه کودکان در ایلام

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ام‌الکتاب ایلام از برگزاری کلاس مجازی حفظ جزء ۳۰ ویژه کودکان خبر داد.

مهین صالحی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ام‌الکتاب ایلام در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: در حال حاضر کلاس‌های مؤسسه مجازی شده و هیچ کلاس حضوری برگزار نمی‌شود. در حالت مجازی نیز تعداد قرآن‌آموزان کاهش پیدا کرده، اما همچنان کلاس‌ها را تعطیل نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه کودکان بیشتر از بزرگسالان به کلاس‌های مجازی علاقه نشان داده‌اند، گفت: در کلاس ویژه کودکان، حفظ جزء 30 کار می‌شود، در گروه کلاس بزرگسالان نیز حفظ و تجوید تدریس می‌شود.

صالحی افزود: قبل از شیوع کرونا، کلاس‌های روان‌خوانی و روخوانی، حفظ و تجوید ویژه بزرگسالان را داشتیم. قرآن‌آموزان اذعان دارند که در شرایط حضوری یادگیری بهتری دارند و حالا بسیاری از آن‌ها به دلیل شرایط شیوع بیماری از آموزش قرآن دست کشیده‌اند. هزینه اینترنت نیز به هزینه شهریه افزوده شده و این کار را سخت‌تر کرده است.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ام‌الکتاب ایلام اظهار کرد: حقوق مدرس را نباید مانند سال گذشته پرداخت کرد، چون هزینه مصرف اینترنت نیز برای او اضافه شده است.  چنین مشکلاتی وجود دارد و در حال حاضر کلاس‌ها را با تعداد اندک پیگیری می‌کنیم، به امید روزی که شیوع بیماری پایان یابد و کلاس‌ها دوباره به صورت حضوری برگزار شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی ام‌الکتاب از سال ۱۳۹۱ با کسب مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار خود را آغاز کرده و در شهر ایلام، خیابان رزمندگان، میدان گلها، خیابان بسیج، کوچه سوم قرار دارد.

انتهای پیام
captcha