پخش اجرای نمایندگان کردستان در چهل‌و‌سومین دوره مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3938974
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

پخش اجرای نمایندگان کردستان در چهل‌و‌سومین دوره مسابقات سراسری قرآن

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از اعلام زمانبندی پخش تلویزیونی متسابقان بخش آقایان چهل‌و‌سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و گفت: اجرای نمایندگان استان کردستان در این دوره از رقابت‎ها 20 آذرماه خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: پخش تلویزیونی و داوری زنده چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از شنبه، ۱۵ آذرماه آغاز می‌شود و تا ۲۱ آذرماه ادامه دارد.

وی افزود: اجرای نمایندگان استان کردستان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ۲۰ جزء و اذان در روز ۲۰ آذرماه ساعت ۱۳ تا ۱۷ در شبکه قرآن پخش خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، ادامه داد: در بخش بانوان، طاهره نائبی موحد، موفق به کسب مقام اول رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم شد و امیدواریم در بخش آقایان نیز شاهد درخشش نمایندگان کردستان در این دوره از مسابقات باشیم.

وی افزود: این دوره از مسابقات به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی با همکاری صدا‌و‌سیمای استان به صورت ضبط استودیو برگزار شد و در ۲۰ آذرماه از طریق شبکه قرآن و با حضور داوران کشوری پخش و داوری خواهد شد.

کاروند در پایان تصریح کرد: در مرحله کشوری چهل‌و‌سومین دوره رقابت‌های سراسری قرآن عادل خدایی، میلاد امانی، فواد مولودی و جلال مرادی از نخبگان قرآنی استان کردستان در پنج رشته حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت، ترتیل و اذان به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است؛ بخش آقایان چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور ۲۳۰ شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت تحقیق،‌ قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، اذان، دعاخوانی و نیز رقابت بین شش گروه تواشیح برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha