برگزاری جشنواره «فرزندان ولایت» در سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان
کد خبر: 3940709
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

برگزاری جشنواره «فرزندان ولایت» در سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از برگزاری جشنواره «فرزندان ولایت» به مناسبت روز بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اشاره به اینکه در آستانه روز 9 دی ماه روز «بصیرت و میثاق با ولایت» و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اقدام به برگزاری جشنواره «فرزندان ولایت» کرده است.

وی افزود: این جشنواره با محورهای موضوعی بصیرت و میثاق با ولایت، ولایت‌مداری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سه بخش شعر، داستان و فتوکلاژ برای کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اشاره به اینکه بخش شعر و داستان این جشنواره استانی ویژه شرکت‌کنندگان نونگاه و نوجوان در رده سنی 12 تا 17 سال برگزار می‌شود، بیان کرد: علاقه‌مندان نوجوان، نونهال، نونگاه و نوجوان در رده سنی 7 تا 17سال می‌توانند در بخش فتوکلاژ یا «تکه‌چسبانی با عکس» در این جشنواره شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در هر بخش شعر و داستان سه جایزه 2 میلیون ریالی و در بخش فتوکلاژ 10 جایزه 5 میلیون ریالی در نظر گرفته شده است که به برگزیدگان جشنواره اهدا خواهد شد.

روحی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان کرمانی علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره باید تا 10 دی 99 اشعار خود را به شماره واتس‌آپ 09136327367 و  آثار داستان‌ها را به شماره  09132912700 ارسال کنند، افزود: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند تصویر آثار فتوکلاژ را به شماره واتساپ 09132978199  ارسال کنند.

وی تأکید کرد: اسامی برگزیدگان این جشنواره 20 دی 99 از طریق سایت رسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به نشانی www.kanoonnews.ir/service/province/kerman اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha