کد خبر: 3942319
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸

تجلیل از پرستاران بیرجندی خط مقدم کرونا

نفیسه نخعی، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی، امروز ۳۰ آذرماه به مناسبت روز پرستار از پرستاران بخش کرونای بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند تجلیل و قدردانی کرد.

captcha