فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌های کهگیلویه‌ویراحمد رصد می‌شوند
کد خبر: 3942635
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌های کهگیلویه‌ویراحمد رصد می‌شوند

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان فعالیت‌های نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها را بیش از پیش مورد رصد قرار داده و خواستار تحول هر چه بیشتر در فعالیت‌های آن‌ها هستیم.

فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌های کهگیلویه‌ویراحمد رصد می‌شوند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام معین‌الدین دهقان، رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، یکم دی ماه در نشست هم‌اندیشی با برخی اساتید دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش مهم و اثرگذار دانشگاه و اساتید دانشگاهی در توسعه استان، اظهار کرد: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی در حوزه دانشگاهی برای استان ما آبروداری کرد.
وی افزود: در حالی که تا پیش از انقلاب به اندازه انگشتان دست فارغ‌التحصیل کارشناسی داشتیم اکنون با توسعه خیره کننده مراکز آموش عالی، دانش آموختگان بسیاری در رشته‌های مختلف در داخل و خارج استان داریم که باید از ظرفیت همه آن‌ها جهت توسعه کهگیلویه و بویراحمد استفاده کرد.
رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانشگاه‌های استان اکنون روی ریل اصلی افتاده و تا حدود بسیار زیادی از سیاسی‌کاری فاصله گرفته‌اند، اضافه کرد: باید از این فرصت خوب استفاده کرده و با پرداختن به تولید علم و توجه به مشکلات فرهنگی استان رو به سوی جلو حرکت کنیم.
حجت الاسلام دهقان بیان کرد: دانشگاه‌های استان باید قبل از هر چیز محل تحصیل و تربیت نیروهای کارآزموده باشند و در همین راستا لازم است محیط امن و مناسب علم‌آموزی دانشجویان را فراهم کنیم.
وی در این خصوص وظیفه دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در استان همان گونه که از نام آن پیداست باید همیشه بیدار و پویا و و در متن امور دانشگاه باشد دچار روزمرگی نشود و بر اساس وظیفه و رسالتی که بر عهده دارند اقدام کرده و ابتکار عمل داشته و خلاقیت به خرج دهند.
رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حوزه فرهنگی ضروری است که دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان تحرک بیشتری داشته باشند، ابراز کرد: دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت‌های نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها را بیش از پیش مورد رصد قرار داده و خواستار تحول هر چه بیشتر در فعالیت‌های آن‌ها هستیم.

انتهای پیام
captcha