افتتاح ۲۳۳ طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در مازندران
کد خبر: 3942776
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳

افتتاح ۲۳۳ طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در مازندران

با حضور نماینده، ولی فقیه در مازندران صبح امروز آئین بهره‌برداری از ۲۳۳ طرح اشتغالزایی استان مازندران همزمان با افتتاح ۲۸ هزار طرح زیربنایی اقتصادی و اشتغالزایی بنیاد برکت کشور به صورت وبینار در روستای خرماکلا قائمشهر برگزار شد.

افتتاح 233 طرح  اشتغالزایی بنیاد برکت در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران امروز دوم دی ماه با حضور آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران آیین بهره‌برداری از 233 طرح استان مازندران همزمان با افتتاح ۲۸ هزار طرح زیربنایی اقتصادی و اشتغالزایی بنیاد برکت کشور در روستای خرماکلا قائمشهر برگزار شد.

این طرح‌ها که همزمان با چهاردهمین سال فعالیت بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بصورت وبیناری و با حضور محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد، شامل ۱۴ هزار پروژه اشتغالزا و ۱۴ هزار طرح عمرانی و زیربنایی است و سهم مازندران افتتاح ۲۳۳ طرح از جمله چند فضای گلخانه‌ای در روستای خرماکلا قائمشهر بوده است.

آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم گفت: افتتاح این حجم از پروژه‌ها، در ایجاد زمینه‌های اشتغال نویدبخش آینده‌ای روشن است.

وی افزود: روستای خرماکلا نمونه موفقیت کار و عزم جهادی است که نشان می‌دهد نهاد‌های مختلف با میدان دادن به مردم و انگیزه‌های جهادی می‌توانند مملکت را در راستای آن افق‌هایی که مقام معظم رهبری ترسیم فرمودند و ریل‌گذاری کردند به حرکت درآورند و موجب رونق و جهش تولید شوند که البته این اراده و همت مسئولین را می‌طلبد.

لائینی تصریح کرد: از آغاز به کار تست واکسن کرونا از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بسیار خرسندم و ان‌شاءالله نتایج خوب و مثبت آن را در آینده نه چندان دور شاهد باشیم.

وی افزود: از زحمات و تلاش‌های این نهاد مقدس و بنیاد برکت در راستای توسعه و تقویت اقتصاد مقاومتی و جهش تولید بسیار سپاسگزارم.

انتهای پیام
captcha