نماینده ولیفقیه در هرمزگان در پی صدور پیامی، ضمن تسلیت درگذشت آیتالله مصباح یزدی، گفت: علامه آیتالله مصباح یزدی چراغ فروزانی بود که در دفاع از حریم ولایتفقیه همه ناملایمات، سرزنشها و سختیها را متحمل شد و به روشنگری نسل جوان جامعه همت گماشت. 
به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجتالاسلاموالمسلمین محمد عبادیزاده، نماینده ولیفقیه در استان، در پی صدور پیامی درگذشت علامه آیتالله مصباح یزدی را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
«بسمالله الرحمن الرحیم
العُلَماءُ مَصابیحُ الأرضِ وخُلَفاءُ الأنبیاءِ ووَرَثَتي ووَرَثَةُ الأنبِياءِ (پیامبر اعظم ص)
خبر ارتحال عالم ربانی، فیلسوف معاصر و دانشمند فرزانه، استاد اخلاق، علامه آیتالله مصباح یزدی (قدس سره) اینجانب را در سوگ فراق آن عالم ربانی قرارداد.
علامه آیتالله مصباح یزدی ره چراغ فروزانی بود که در دفاع از حریم ولایتفقیه و مواضع امام المسلمین امام خامنهای (مدظلهالعالی) همه ناملایمات، سرزنشها و سختیها را متحمل شد و کالجبلالراسخ در مقابل تندبادهای خصم ایستاد و عمار گونه به ندای «این عمار» رهبری حکیم انقلاب پاسخ و به روشنگری نسل جوان جامعه همت گماشت.
امروز آن دانشمند فرزانه و حکیم در میان ما نیست لیکن آثار و اندیشههای تابناک او میراث گرانبهایی برای نسلهای آینده انقلاب اسلامی است که فرا روی حوزههای علمیه و دانشگاهها و جوانان علاقهمند به معارف اسلام ناب محمدی(ص) ماندگار خواهد ماند.
اینجانب برای آن عزیز سفر کرده از خدای متعال مغفرت و برای بیت شریف ایشان به ویژه فرزند گرامش حجتالاسلاموالمسلمین دکتر مصباح یزدی زید عزه و همه شاگردان آن حکیم فرزانه صبر و اجر از خداوند مسئلت میدارم.»
انتهای پیام