پیام مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالگرد سپهبد سلیمانی
کد خبر: 3944886
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

پیام مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالگرد سپهبد سلیمانی

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به همراه استاندار پیام مشترکی به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی صادر کردند.

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یکمین سالگرد سپهبد سلیمانی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، آیت‌الله سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به همراه حسین کلانتری استاندار پیام مشترکی به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی امروز، 13 دی‌ماه صادر کردند.
در این پیام آمده است: شهادت سردار سلیمانی یک حادثه تاریخی است، یک حادثه‌ معمولی نیست که از یاد تاریخ برود؛ این در تاریخ ثبت شد به عنوان یک نقطه‌ی روشن و (شهید سلیمانی)، هم قهرمان ملّت ایران شد و هم قهرمان امّت اسلامی شد؛ این نکته‌ اساسی است(مقام معظم رهبری).
حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان و نمادی بارز از ولایتمداری، عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن‌دوستی شناخته شده بود، از این رو تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند.
به یقین پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر شده و هر قطره خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم می‌جوشد.
تفکر سردار دل‌ها هر روز در دل و ذهن مردم افزون می‌شود و دشمن خبیث و جنایتکار باید بداند که با اقدام تروریستی دولتی و به شهادت رساندن سردار سلیمانی ها، هزاران سردار سلیمانی دیگر وارد میدان خواهد شد انسجام و وحدت مثال زدنی ملت ایران پس از شهادت سردار دل‌ها کام دشمن را به شدت تلخ کرد.
اینک یک سال از آن جنایت بزرگ و تاریخی گذشته و دل‌های عاشقان سردار سلیمانی همچنان بی تاب و محزون است.
بر خویش فرض می‌دانیم اولین سالگرد شهادت شهید بین المللی ایران و جهان اسلام مرد میدان، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان توسط نیروهای جنایتکار آمریکا را به محضر فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری، خانواده‌های مکرم شهیدان، همرزمان داغدارشان و ملت شریف و بزرگ ایران بویژه مردم سلحشور و شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد و همه دوستدارانشان تبریک و تسلیت عرض نماییم.

انتهای پیام
captcha