احداث واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در سرعین
کد خبر: 3945355
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳

احداث واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در سرعین

مدیر بنیاد مسکن شهرستان سرعین گفت: ۶۰ واحد مسکونی برای محرومین و اقشار کم‌درآمد روستایی و عشایری در شهرستان سرعین در سال‌جاری ساخته می‌شود.

احداث واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در سرعینبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهروز محمدی، مدیر بنیاد مسکن شهرستان سرعین، ۱۴ دی‌ماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران، گفت: بر اساس تفاهم‌نامه مشترک بین سازمان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری اردبیل در خصوص تامین ۳۰۰ واحد مسکونی مناسب برای خانوار‌های کم درآمد و آسیب‌پذیر ساکن در سطح استان اردبیل که فعالیت اجرایی آن از شهریور سال‌جاری آغاز شده و ۶۰ واحد مسکونی در سطح روستا‌های این شهرستان در مرحله اجرا است.

وی افزود: جامعه هدف و مشمولین این طرح خانوار‌های کم درآمد، خانوار‌های دارای واحد مسکونی غیر‌مقاوم و در معرض خطر، خانوار‌های محروم و فاقد مسکن مناسب است که خانواده‌های محروم تحت پوشش نهاد‌های حمایتی روستا‌های شهرستان سرعین در اولویت احداث قرار دارند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان سرعین، گفت: منابع مالی این طرح شامل کمک بلاعوض به هر متقاضی مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال و تسهیلات بانکی طرح ویژه بهسازی به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام
captcha