نماز جمعه این هفته در شهرهای خراسان‌جنوبی جز بیرجند برگزار می‌شود
کد خبر: 3946254
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

نماز جمعه این هفته در شهرهای خراسان‌جنوبی جز بیرجند برگزار می‌شود

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان‌جنوبی گفت: نماز جمعه این هفته، 19 دی‌ماه، در 25 شهرستان استان جز بیرجند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

ارسالی پنج شنبه //// نماز جمعه این هفته در تمام شهرهای خراسان‌جنوبی به غیر از بیرجند برگزار می‌شودحجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: براساس تصمیم ستاد کرونا، نماز جمعه در هر شهرستان براساس رنگ آن شهرستان در هر هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: نماز جمعه این هفته، 19 دی‌ماه، در 25 شهرستان استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و تنها در بیرجند اقامه نماز جمعه را نخواهیم داشت.

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان‌جنوبی ادامه داد: نمازگزاران در این شهرها از تجمع خودداری کرده و برای اقامه نماز وسایل شخصی از جمله مهر و جانماز شخصی به همراه داشته باشند.

رحیم‌آبادی با بیان اینکه در راستای کاهش آمار کرونا همه ما مسئول هستیم و باید هر چه در توان داریم بگذاریم تا این آمار کاهش یابد، افزود: امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش آمار ابتلا، هفته آینده نماز جمعه در شهرستان بیرجند نیز برگزار شود که این منوط به همکاری تمام مردم است.

وی با بیان اینکه همواره نماز جمعه در 26 نقطه استان اقامه می‌شود، یادآور شد: هر هفته هر منطقه‌ای از نظر ابتلا سفید اعلام شود، نماز جمعه در آن منطقه اقامه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha