راه‌اندازی مرکز مستندسازی و تولیدات چندرسانه‌ای در جهاددانشگاهی سمنان
کد خبر: 3948394
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

راه‌اندازی مرکز مستندسازی و تولیدات چندرسانه‌ای در جهاددانشگاهی سمنان

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان از راه‌اندازی مرکز تخصصی نوع «ب» مستندسازی و تولیدات چندرسانه‌ای در جهاددانشگاهی این استان خبر داد.

راه‌اندازی مرکز مستندسازی و تولیدات چندرسانه‌ای در جهاددانشگاهی سمنانسیدمحمدعلی شاهمیری، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان، در گفت‌وگو با ایکنا، از راه‌اندازی مرکز تخصصی نوع «ب» مستندسازی و تولیدات چندرسانه‌ای در جهاددانشگاهی این استان خبر داد و گفت: پیشنهاد تأسیس مرکز مستندسازی و تولیدات چندرسانه‌ای واحد سمنان در شصت و سومین جلسه شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی جهاددانشگاهی کشور بررسی و موافقت اصولی راه‌اندازی این مرکز صادر شد.

وی با اشاره به اینکه زمینه فعالیت این مرکز مستندسازی، طراحی، تولید و عرضه محصولات و محتوای رسانه‌ای در قالب‌های رسانه‌ای مختلف است گفت: تولید محصولات خبری(مصاحبه، گفتگو، گزارش خبری، گزارش تصویری)، پوستر، فیلم، کلیپ، چندرسانه‌ای شامل مالتی‌مدیا، اینفوگرافیک، موشن‌گرافی، فتوگرافی است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان ادامه داد: ارائه خدمات تخصصی به تشکل‌ها و نهادهای فرهنگی، ارگان‌ها و دستگاه‌های عمومی دولتی و غیردولتی از جمله مستندسازی برنامه‌ها و رویدادهای مختلف، مستندسازی فعالیت‌ها و خدمات مربوط، معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در قالب چندرسانه‌ای، تولید محتوا و طراحی تبلیغات محیطی اثرگذار از سایر فعالیت‌های این مرکز است.

شاهمیری با اشاره به اینکه تولید محصولات رسانه‌ای و چندرسانه‌ای در قالبهای نوآورانه، هنری و جذاب و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در حوزه‌های مختلف در کشور است متذکر شد: این مرکز می‌تواند فرصتی برای عرضه و بازتولید فرهنگ ناب ایرانی ـ اسلامی و معارف دینی و قرآنی و به‌ویژه ترویج سبک زندگی اسلامی که از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است در بین جامعه باشد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یادآور شد: با اشاره به سابقه فعالیت چندین ساله جهاددانشگاهی استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای این نهاد انقلابی با در اختیار داشتن نیروهای تمام وقت و با تخصص فعالیت‌های مختلف رسانه‌ای و خبری، تصویربرداری، عکاسی و مستندسازی را از سال‌های گذشته آغاز کرده است،.

انتهای پیام
captcha