۱۰ وقف جدید در بیرجند ثبت شد
کد خبر: 3948413
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند:

۱۰ وقف جدید در بیرجند ثبت شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند از ثبت ۱۰ وقف جدید از ابتدای امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این موقوفات چهار میلیارد تومان است.

ارسالی دوشنبه //// ثبت ۱۰ وقف جدید در شهرستان بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دادخدا خدایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند با بیان اینکه وقف مهمترین عامل در کاهش فقر و رفع نیاز نیازمندان است، اظهار کرد: این مهم باید به عنوان یک عمل پسندیده در جامعه ترویج یابد.

وی با بیان اینکه در حوزه اوقاف بیرجند دو هزار و ۷۱۰ موقوفه و شش هزار و ۲۳۸ رقبه وجود دارد، افزود: همچنین ۴۴ هزار و ۱۴۴ نیت با عناوین(حفظ و نگهداری عین، نیات مذهبی، نیات خیریه، نیات اجتماعی و ....) در بیرجند و درمیان وجود دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند از ثبت ۱۰ وقف جدید از ابتدای امسال در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: ارزش تقریبی این موقوفات چهار میلیارد تومان است.

وی با اشاره به نیات این موقوفات، یادآور شد: وقف‌های ثبت شده در بحث عزاداری امام حسین(ع)، کمک به ایتام و فقرا، وقف بر طلاب حوزه علمیه درخش، فعالیت‌های قرآنی و بهداشتی، صرف مسجد امام حسن(ع) درخش و امور خیریه بوده است.

انتهای پیام
captcha