استودیو شبکه شاد کانون ادب خرم‌آباد افتتاح شد
کد خبر: 3948783
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

استودیو شبکه شاد کانون ادب خرم‌آباد افتتاح شد

استودیو شبکه شاد کانون ادب خرم‌آباد طی مراسمی، روز گذشته، 30 دی‌ماه با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش لرستان، افتتاح شد.

نامگذاری ساختمان شبکه شاد کانون ادب خرم‎آباد به نام اسفندیار ملایریبه گزارش ایکنا، به‌نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، علیرضا نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، 30 دی‎ماه در مراسم افتتاح استودیو شبکه شاد کانون ادب خرم‌آباد، گفت: با حضور کادر توانمند و با انگیزه کانون ادب می‌توان آینده درخشانی برای دانش‌آموزان خرم‌آباد انتظار داشت.

وی با اشاره به قدمت 99 ساله کانون ادب خرم‎آباد افزود: یکی از اهداف آموزش و پرورش، گسترش فضای این کانون و ساخت مجتمع هنرستانی ادب است، البته علاوه‌ بر حفظ این بنای تاریخی، باید با برنامه‌ریزی به ساخت هرچه سریع‌تر بنای جدید بر اساس اصول صحیح و در راستای نیازهای فرهنگی و هنری شهر خرم‌آباد، اقدام کرد.

حجت‌الله مؤمنی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های استان و موفقیت‌های چشمگیر کانون ادب در سطح استان و کشور، اظهار کرد: کانون ادب پتانسیل لازم برای  انجام برنامه‌های فرهنگی و تربیتی را دارد همچنین این کانون با نیروهای مستعد و باانگیزه بستر مناسبی برای رشد دانش‌آموزان در سطح استان و کشور است.

یادآور می‌شود، ساختمان شبکه شاد کانون ادب خرم‎آباد به نام زنده‌یاد اسفندیار ملایری، از هنرمندان پیشکسوت لرستان که اخیراً بر اثر ابتلای به بیماری کرونا جان باخته است، نام‌گذاری شد.

انتهای پیام
captcha